Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand of je de instellingen van SA net zo kan veranderen, dat het dezelfde instellingen zijn als in VC

Geplaatst: (bewerkt)

Natuurlijk kan dat. Alleen er zijn veel functies die bij San Andreas wek zijn en bij Vice City niet. Makkelijk is om bijvoorbeeld de instelling van Vice City even op te schrijven en ze dan overnemen in San Andreas. Of een screenshot maken van de instellingen van Vice City en dan door steeds terug te keren naar Windows de instelling over te nemen op San Andreas. Ik weet trouwens niet of je dat ene bestandje die in Vice City User Files in San Andreas User Files kan zetten. Lijkt me hoogste onwaarschijnlijk omdat het andere instellingen zijn.

Edit @ Ruurd31: STFU!!!!

• Jou post komt op het zelfde neer, en je komt met de zelfde informatie.
  • Wat valt er af te maken over het bestandje?
  • Iedereen weet hoe hij zijn instellingen wijzigd.
  • Ik val je niet aan, ik uit mijn meningen.

Bewerkt: door RobbertR
Geplaatst: (bewerkt)

Hey Vice City,

Het is dus wel mogenlijk. Alleen dat ene bestandje GTAVC.set kun je helemaal niet overzetten. Het bestand is namenlijk van ViceCity. Met ViceCity instellingen en andere dingen, er staan geen dingen in hoe je moet wandelen in San Andreas. Dus dat bestandje zou je in theorie niet overkunnen zetten. Je mag het overigens wel proberen, maar de kans dat het spel uitklapt is gewoon té hoog.

Je kunt gewoon een screenshot nemen van de VC instellingen en dan plakken in Paint. Nu kun je ze zo in San Andreas setten. Hier volgt nog even hoe je bij de instellingen van de toetsen komt: Options => Controllers Setup => Refindende (nogwat) => Je kunt nu voor de instellingen van het rennen (op de voet) instellingen bij 'Foot' en je bij 'Vihicle kun je de instellingen van als je in een voertuig zet. Als je zit gelijk maakt is alles gelijk.

Als je meer vragen hebt, kun je ze altijd stellen! :)

Edit @ RobbertR: Ik post nietdezelfde informatie. Jij begint over het bestandje, maar je maakt niet af. Je kon ook wel even vertellen hoe je de instellingen kon veranderen. Moet je me niet op MSN aanvallen...... :cab:

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Kan je dan ook net als in VC dat wanneer je op je linker muiknop drukt, dat je dan ook daadwerkelijk op een poppetje gericht kan schieten?

:cya:

Geplaatst:
Kan je dan ook net als in VC dat wanneer je op je linker muiknop drukt, dat je dan ook daadwerkelijk op een poppetje gericht kan schieten? :cya:

Hey, in ViceCity (the game natuurlijk :puh: ) is het richtertje al automatisch in beeld, als je een wapen bij de hand hebt. Dit valt in de standaart VC niet te veranderen, alleen als je gaat modden dan kun je het waarschijnlijk wel zo krijgen als San Andreas. Voor de rest zal het richtje in ViceCity voor eeuwig blijven. :-(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...