Xwa Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Welkom op terunti's islands forum WAT IS TERUNTI'S ISLANDS? Terunti's Islands is een total conversion(Dat betekend dat alles er af gaat en alles nieuw word) voor Gta vice city. Sommige mensen zeggen wel waarom niet voor Gta San Andreas omdat daar nog geen fatsoenlijke path editor voor is. IN WELKE TIJD SPEELD TERUNTI'S ISLANDS ZICH AF. Terunti's Islands Speelt zich in deze tijd af we hebben nog geen story line maar die zal er binnenkort komen. WAT VERANDERD ER. Heel makkelijk haast zo'n beetje alles. LEIDERS Xwa ONDERLEIDERS Masterkey LEDEN Xwa Masterkey schno009 Ganster007 Nicsan Mickey Nick Twaka Crappy-Apple Auto's Binnenkort komen hier screens van de nieuwe auto's eentje staat al ingame dat is de limo hummer alleen hij heeft geen goeie banden :S ik ben er mee bezig. MEER INFO Kijk voor meer info en screenshots even op ons forum. LID WORDEN Wil jij helpen en ons team versterken dat kan je moet dan alleen een ding van dit lijstje te kunnen als je een ding van dit lijstje kunt stuur mij dan even een pm met je mail adres en wat je uit het lijstje kan en dan regelen we het verder op MSN. [1]3ds Maxen (wel nodig graag die ons team komen versterken) [2]Mission builden [3]Texturen (niet echt nodig meer hebben al veel maar je mag het proberen) [4]Auto's bouwen (mischien niet meer nodig we moeten even afwachten anders streep ik deze door) [5]Beta testen (Testen van de public beta's kijken of er bugs in zitten die fixen we dan) SCREENSHOTS Bewerkt: 8 september 2006 door Xwa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Het eiland zelf ziet er goed uit, maar als je een volwaardige total conversion mod wilt zou je toch wel een stuk of 15 van die eilandjes moeten maken! Probeer dat eilandje dus groter te maken (qua oppervlak). KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Ik zou wel Proberen om te Texturen.. Logo's en Ook gewoon een aantal dingen Veranderen.. Textures dus Ik zou wel willen Proberen Mee te Delen! Dynamic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Pfoew, zoiets kan ik niet maken hoor ^^ Ik zou netzoals Dynamic ook evt wel willen helpen met texturen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Is het eiland niet een beetje klein voor een TC? Misschien kan je het beter naast gooien. Gewoon als extra eiland. Het eiland ziet er overgens goed uit. Veel succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dynamic Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 IK zeg het op/.. Helaas heb ik geen VC en Textures versturen lijkt me nix Dynamic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PizzaTonno Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Leuk eiland, alleen zou het wegen net mss wat leuker in het eiland kunnen rondlopen. maar een goed begin iig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Mag ik jullie er even op attenderen dat ik het wegennet heb gemaakt. Volgens mij vertelde Masterkey dat hij er nog 4 eilandjes bij ging maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaBeast Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Mooi eiland hoor, aleen zie ik wat foutjes in het eiland. (De zwarte schaduw lijnen). Die kunnen/zullen bus veroorzaken in je Vice City. Ook mooi wegennet, Blaster .Daar ben jij goed in . Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xwa Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 JA dat klopt we gaan nog meer eilanden maken anders is het geen tc he. Mijn excuses dat was ik prongelijk in alle drukte vergeten te vermelden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Schno009 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Ziet er goed uit! Ik zou evt wel mee willen moddelen @dabeast: als je goed kijkt zie je dat die "zwarte schaduw lijnen" een heuvel is (1e screen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timb0 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 Ziet er mooi uit hoor . Ga zo door Suc6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nuke_obelisk Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2006 mua ziet er goe uit maar hij lijkt zo klein?! maar ik verwacht dat ie goed zal zijn veel geluk ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Mooi eiland hoor, maar waarom toch altijd vc path editor hoor ik net Bewerkt: 9 mei 2006 door Wazuup Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xwa Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) We zoeken nog heel veel mensen die willen helpen Vooral modders ben jij modder en ben jij instaat om te helpen pm mij dan even. Bewerkt: 11 mei 2006 door Xwa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.