Crappy-Apple Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Nee hij is voor vc helaas.Maar als je vc kunt modden ben je ook welkom je bent altijd welkom. Tuinhuisjes daar zijn ze nog iets te groot voor ik laat ze zo. Op het volgende eiland ga ik grotere gebouwen bouwen. Ik heb er al wilde plannen voor. ik kan vc modden men 3ds ja maar eerst men pc herstellen Reageren
Xwa Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Ik heb toegevoegd op msn. Dan kan je even een screen laten zien van wat je kunt. En dan kun je gaan bouwen op een lot ik heb er een gemaakt voor je ene leeg lot er bij. maar dat leg ik je wel uit op msn Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Ik heb toegevoegd op msn.Dan kan je even een screen laten zien van wat je kunt. En dan kun je gaan bouwen op een lot ik heb er een gemaakt voor je ene leeg lot er bij. maar dat leg ik je wel uit op msn ik ben men pc aan het maken ik ben de laatste 'grote' problemen aan het oplossen dus ik kan bijna beginen met modden Reageren
Xwa Geplaatst: 25 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 Tja mensen na een lange vakantie ben ik er weer. Even een mededeling voor de leden van terunti's islands. Ik wil uiterst volgende week maandag alle lots bij elkaar hebben ook al heb je het niet af. Ik ga dan de komenden laatste week bezig met een beta filmpje zoals beloofd. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 25 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2006 maar men vc doet het niet Reageren
Xwa Geplaatst: 26 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ohw das jammer man echt maar goed zorg maar eerst dat je vc het weer doet Maar de beta filmpje gaat door Ik ben zeer teleurgesteld mistergx stopt met het joinen Ik hoop niet dat er meer weg gaan anders zit ik alleen maar goed. WE HEBBEN VANDAAG NU ZONDAG EEN TEAMSPEAK IK ZIT DE HELE TIJD TE WACHTEN? Laterz Bewerkt: 27 augustus 2006 door Xwa Reageren
masterkey Geplaatst: 30 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 Heej iedereen ik wou nog even melden doe nog steeds mee aan de mod en hij loopt ook nog Xwa is klaar met zijn lot schno009 ook alleen nog wat kleine dingen doen en niscan weet ik niet of hij al klaar is maar goed. BINNENKORT DUS EEN BETA FILMPJE EN PUBLIC BETA OEI Effu wat leuks melden Ik ga nog iets voor eiland 1 maken een pomp station met ja hoe moet ik het zeggen stuk waar je kunt parkeren en een klein gebouwtje komt er waar je auto's kunt kopen heb pas geleerd hoe het moet dat je auto's kunt kopen dus Reageren
Xwa Geplaatst: 30 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 augustus 2006 (bewerkt) Haha gaaf masterkey leuk idee Mijn lot maak ik vandaag af zit nog op die van de andere te wachten dat ze hun lot ook al is het niet af sturen voor beta filmpje Bewerkt: 30 augustus 2006 door Xwa Reageren
masterkey Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 Hey iedereen ik ga vandaag 2 dingen doen. Ik ga de pcj600 van Vice City om bouwen tot mini bike voor t-i En ik ga een gaaf carretje uit vc om tunenen met tune onderdelen uit Sanandreas. Dus gaaf word het Reageren
Xwa Geplaatst: 2 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 september 2006 (bewerkt) Binnenkort zal de site van terunti's islands worden verhuisd en krijgt de site een nieuwe uiterlijk met een hele lijst met plaatjes van de auto's. Binnenkort dus EDIT: ITS COMMING SCREENS VAN DE HOOFDROL SPELER DIE EEN VAN ONS ZELF GAAT MAKEN. BINNENKORT DE NAAM ZAL WEZEN Vince Tesar> Binnenkort screens Bewerkt: 7 september 2006 door Xwa Reageren
masterkey Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 We wachten nog even op de host van de site die laat ons wachten. Maar ik kom even zeggen de mod draait nog steeds alleen licht hij nu een beetje stil omdat de school bezig is. Ik hoop dat de leden die hun lot nog moeten afmaken of MAKEN er in de herfst vakantie rap mee bezig gegaan. Tevens hebben Xwa en Ik flink gepraat en xwa heeft mij om een gunst gevraagd of ik die grote langwerpige cruis van cortez een inerlijk wou geven en dat je er in kon varen voor mij is dit een reuze leuke uitdaging en deze neem ik aan. Ideeen voor in de boot zijn welkom zoals winkeltjes ofzow of nog wat extremer een prive strip club maar goed. Die boot komt dus en ik begin er mee in de herfstvakantie. We denken dat in de herfstavakantie als op alle lots al een objecte teminste staat enz dat er dan een beta filmpje komt. Ik hoop dat jullie nog veel genot van deze mod zullen krijgen. Groeten Masterkey. Reageren
Blastov Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Ideeen voor in de boot zijn welkom zoals winkeltjes ofzow Winkels in een boot ? Cool. of nog wat extremer een prive strip club maar goed. Whho, das geil, moet er wel paardansers zijn he. Mischien een idee om zo'n kapiteinshok te make met zo'n stuur, jeweetwel zo'n ding die ze in boten gebruiken om mee te draaien. Reageren
masterkey Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 J dat idee had ik ook en als je daar op enter klikt dat je dna op zo'n stoeltje kan zitten ik kan nu tevens werken met dummy's dus Reageren
Blastov Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 J dat idee had ik ook en als je daar op enter klikt dat je dna op zo'n stoeltje kan zitten ik kan nu tevens werken met dummy's dus WTF ? Dat je op een stuul kan zitten is coden., volgens mij. Zover ik weet werk je met dummy's alleen bij voertiuigen en bij beweegbare objecten. Reageren
masterkey Geplaatst: 12 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2006 Ja duuh op dit schip kun je varen En ik zet er een stil bij een haven van ti die nog moet komen. En daar komen de strippers in die echt dansen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.