Jump to content

Terunti's Islands


Xwa

Recommended Posts

Heel leuk idee mastertje

De mod loopt nog steeds.

Ik ben heel erg druk geweest met de nieuwe site maar hij is er dan nu toch wel.

(KLIKHIER) voor de nieuwe site.

Ik wou even mededelen dat ik maatregelen ga nemensommige mensen hebben nog NIKS op hun lot staan.

Ik noem geen namen maar die mensen weten vast wel wie ik bedoel.

Groetjes Xwa

Bewerkt: door Xwa
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Xwa

    30

  • Schno009

    20

  • masterkey

    19

  • Blastov

    18

Top Posters In This Topic

Oke ik ben er weer, maar met slecht nieuws

ik heb besloten om uit het project te stappen wegens een hele hoop werk voor school.

Ik heb gewoon te weinig tijd om eraan te werken, dus degene die m'n werk over wil nemen, stuur me een PM.

Greetz Schno009

Zijn er dingen die je niet snapt, kunnen jullie me altijd een e-mailtje sturen. M'n e-mail staat in m'n profiel. Deze check ik elke dag.

I'm Sorry

Link to comment
Delen op andere websites

Zeer jammer ik kom ook met een hellaas niet al te leuk bericht ik stop met gta-modding :N

Ik zal altijd nog wel dit forum blijven bezoeken en soms als ik wat tijd over heb wel wat kleine dingetjes modden.

De dingen die ik belooft heb voor ti die kom ik naa die maak ik nog af maar dan stop ik er hellaas mee.

Maar wel goed nieuws is dat ik wel in de gta wereld zal blijven ik ben van plan binnenkort een gta-site te gaan starten en zou het leuk vinden om samen te werken met gtagames.nl en gtaforum.nl .

Met vriendelijke groeten Niek Vaanholt

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wel goed nieuws is dat ik wel in de gta wereld zal blijven ik ben van plan binnenkort een gta-site te gaan starten en zou het leuk vinden om samen te werken met gtagames.nl en gtaforum.nl .

Met vriendelijke groeten Niek Vaanholt

Ik denk niet dat gtagames/gtaforum nood heeft aan een nieuwe dochter-site. Namelijk Joriz probeerde elke site dat hij had onder één dak te krijgen. Er is dus nog WikiGTA en gtaforum/gtagames.nl. Dus ik denk helaas niet dat hij op dit aanbod zal ingaan. Ook zou het niet kunnen, want alle betreffende informatie over een van de GTA's is te vinden op WikiGTA en gtaforum/gtagames.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Hej iedereen heb toch maar weer is besloten langzaam te starten met modden :schater:

Hier is een grote wip vna eiland 2 van T-I

1dh9.jpg

2oi3.jpg

Laterrrr!!! :cya: !!

Reacties zijn welkom

Mooi! Mooi!

maar misschien kun je bij een van de andere mods aan te sluiten ook al zijn die voor sa. en probeer zoveel mogelijk al gemaakte lots mee te nemen. want je bent de enige die nog aan deze werkt en daar heb jij en een andere mod veel aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoeken jullie ook nog mensen voor het artwork? Ik kan zeer goed de stijl van de jaren '80 gta artwork tekenen. Dus als jullie me nodig hebben pm me maar of zeg het hier. Ik heb dan alleen wel screens van hoofdpersonages nodig en van gebouwen etc. :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Big Bump:

Ik wist nog niet dat jullie hier mee bezig waren, maar er zijn gelukkig nog vc-modders (yesyesyes). mijn computer is te slap voor sa, maar vc werkt nog prima.

ik weet niet hoe ik het moet zeggen, maar ik vind dat jullie echt geweldig mooi werk leveren! ik hoop dat de public beta snel komt! (weer ff wat anders dan die incomplete myriad 0.3) nogmaals mijn complimenten! :klap::klap::klap:

Bewerkt: door brbgtaplayer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...