Schno009 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik heb een probleem. ik heb zonet de ipl en de ide aangepast aan de regels van de tc (nickname enz) nu heb ik m'n flat en de omgeving (parkeerplaats en zo) samengevoegd, geëxporteerd, maar nu crasht vc als ik new game doe. Hij stopt precies op 1/4 van de loading-bar. het kan niet aan de polycount liggen (precies 500) textures lijkt me sterk weet iemand toevallig wat het kan zijn? Reageren
deagle Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 Zo kan het ook : http://modding.vmhosting.nl/images/header.jpg handig hé Opera. Reageren
Schno009 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 laat maar zitten. ik heb het al opgelost Reageren
Xwa Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Na een grote vergissing van mij heb ik prongelijk op lot 5 gebouwd Ik heb alles al weg gehaald en ga wat nieuws bouwen. Mijn excuses mickey Bewerkt: 28 mei 2006 door Xwa Reageren
deagle Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Zeg euh wie zet de autos inagame? Reageren
mickey Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 (bewerkt) Nicsan, bedoel je auto's die jij hebt gemaakt? Zo ja, ik doe het graag! Zo nee, doe ik het ook graag! Stuur me een PB met je MSN erin, dan voeg ik je toe. Bewerkt: 30 mei 2006 door mickey Reageren
deagle Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik bedoel auto's die ik niet heb gemaakt . Ik zal je PB'en. --- Ik heb een render van mn fabriek : http://img287.imageshack.us/img287/9495/fabrender11qx.jpg Wat vinden jullie ervan? Reageren
Blastov Geplaatst: 30 mei 2006 Rapport Geplaatst: 30 mei 2006 Ik vind hem al mooi. Oja, mischien ga ik toch missie coden voor deze mod. Reageren
Schno009 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 m'n flat is klaar (er komt nog een witte diffuse over, dat doe ik als ik alles inlever) er zijn carspawns en er is een savegame pickup in de kamer Reageren
deagle Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Eneuh , hoe doe je zo carspawns? Reageren
Schno009 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 neem dit: 0247: request_model #DELUXO 038B: load_requested_models 00A5: $6 = create_car #DELUXO at 26.7612 103.0 11.9 0175: set_car $6 z_angle_to 270.0 ontleding: request_model: dit zoekt als het ware de bestanden op van de auto load_requested_models: dit laad de opgezochte models create_car: dit zorgt ervoor dat de auto word geplaatst, de naam (#DELUXO), en de coördinaten (26.7612 103.0 11.9) set_car $6 z_angle_to: dit draait de auto in de goede hoek (270.0) Reageren
deagle Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 En in wat moet ik dit plaatsen? Sorry Reageren
Schno009 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 dit moet in de main.scm download de missionbuilder van barton waterduck op gtagames.nl open je main.scm zoek de "main" thread op (moet niet verweg zijn in de .scm van terunti's) plaats dit onderaan de main thread compile en have fun Reageren
kees1991 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) volgens mij is het stukje van schno009 voor als je een missie maakt probeer deze maar eens 014B: $66E = init_parked_car_generator #POLMAV -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -614.0 804.0 30.0 angle 0.0 014C: set_parked_car_generator $66E cars_to_generate_to 101 open mission builder en ga naar edit en type hidden druk dan op oké en druk nu nog een keer op F3 schrol nu een stukje omhoog en je ziet hier meer van deze regels staan plaats deze er bij en klaar is het je moet alleen we de coördinaten veranderen. eigelijk maakt het niet zo veel uit waar je dit plaatst alle je het maar bij de andere pick-ups doet Bewerkt: 31 mei 2006 door kees1991 Reageren
Schno009 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 deze code werkt niet in de .scm van terunti's islands al een keer uitgeprobeerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.