Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een probleem. ik heb zonet de ipl en de ide aangepast aan de regels van de tc (nickname enz)

nu heb ik m'n flat en de omgeving (parkeerplaats en zo) samengevoegd, geëxporteerd, maar nu crasht vc als ik new game doe. Hij stopt precies op 1/4 van de loading-bar.

het kan niet aan de polycount liggen (precies 500)

textures lijkt me sterk

weet iemand toevallig wat het kan zijn?

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Xwa

    30

  • Schno009

    20

  • masterkey

    19

  • Blastov

    18

Top Posters In This Topic

Geplaatst: (bewerkt)

Na een grote vergissing van mij heb ik prongelijk op lot 5 gebouwd :bonk:

Ik heb alles al weg gehaald en ga wat nieuws bouwen. :*D

Mijn excuses mickey :D

Bewerkt: door Xwa
Geplaatst: (bewerkt)

Nicsan, bedoel je auto's die jij hebt gemaakt?

Zo ja, ik doe het graag!

Zo nee, doe ik het ook graag! :puh:

Stuur me een PB met je MSN erin, dan voeg ik je toe.

:cya:

Bewerkt: door mickey
Geplaatst:

m'n flat is klaar (er komt nog een witte diffuse over, dat doe ik als ik alles inlever)

er zijn carspawns en er is een savegame pickup in de kamer

Geplaatst:

neem dit:

0247: request_model #DELUXO
038B: load_requested_models
00A5: $6 = create_car #DELUXO at  26.7612  103.0  11.9
0175: set_car $6 z_angle_to  270.0

ontleding:

request_model: dit zoekt als het ware de bestanden op van de auto

load_requested_models: dit laad de opgezochte models

create_car: dit zorgt ervoor dat de auto word geplaatst, de naam (#DELUXO), en de coördinaten (26.7612 103.0 11.9)

set_car $6 z_angle_to: dit draait de auto in de goede hoek (270.0)

Geplaatst:

dit moet in de main.scm

download de missionbuilder van barton waterduck op gtagames.nl

open je main.scm

zoek de "main" thread op (moet niet verweg zijn in de .scm van terunti's)

plaats dit onderaan de main thread

compile en have fun

Geplaatst: (bewerkt)

volgens mij is het stukje van schno009 voor als je een missie maakt probeer deze maar eens

014B: $66E = init_parked_car_generator #POLMAV -1 -1 0 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -614.0 804.0 30.0 angle 0.0

014C: set_parked_car_generator $66E cars_to_generate_to 101

open mission builder en ga naar edit en type hidden druk dan op oké en druk nu nog een keer op F3 schrol nu een stukje omhoog en je ziet hier meer van deze regels staan plaats deze er bij en klaar is het je moet alleen we de coördinaten veranderen.

eigelijk maakt het niet zo veel uit waar je dit plaatst alle je het maar bij de andere pick-ups doet

Bewerkt: door kees1991

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...