deagle Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik kan de main.scm niet openen. Waarom ? Hij vind script.img niet ? Wat kan ik doen ? Reageren
Schno009 Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 gebruik je nu vicebuiler of sanny? hij vind scripts.img niet omdat dat een img van san andreas is en sanny is voor sa btw, het is toch wel voor vc? of voor terunti's? Reageren
Blastov Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Ik neem vanaf nu de leding van de scm, Ik maak onder andere missies en threads. Ook krijg ik van flotje missies die ik vervolgens aanpas. Reageren
Xwa Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 (bewerkt) SuPeR......!!!!!!!!! >>> Door Jorge_F: Oke, je mag dan wel lid zijn van deze mod, maar je bent dan nog niet automatisch lid van de spam crew . Graag berichten plaatsen met nuttige informatie of die iets waardevols toevoegen aan een topic dat bedoelt is voor het posten van nuttige berichten en het informeren van de mede forum leden.<<< Bewerkt: 2 juni 2006 door Xwa Reageren
mickey Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 En ik dan? Ik SCM ook. @Blaster: Welkom in het team. Check het forum voor verdere informatie. Reageren
Blastov Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Aankomend weekend begin ik met de scm voor TI, vanaf dan dienen alle scm rommel naar mij gestuurd te worden. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 31 mei 2006 Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Zoeken jullie nog mensen? Ik zal namelijk wel mee willen doen! Stuur me even een PB! Reageren
mickey Geplaatst: 1 juni 2006 Rapport Geplaatst: 1 juni 2006 Ik heb je een PB gestuurd Ronnie. Check even je inbox. Reageren
[Baz] Geplaatst: 2 juni 2006 Rapport Geplaatst: 2 juni 2006 Zeer mooi eiland jongens van de T Crew, komen er nog meer eilanden? 1 is een beetje saai, dan heb je snel geen zin meer om te spelen, maar verder erg mooi! Jongens, KUTGW Mvg, Baz Reageren
deagle Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Hoi , ik heb een screen van mn fabriek ingame. Wel nog niet getextured. http://img368.imageshack.us/img368/9026/gt...efabriek7ye.jpg Reageren
Schno009 Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 ik ben bezig met m'n 2e gebouw voor op m'n lot, een klein woonwijkje met vrijstaande huizen met elk een andere tuin. het hekje op de achtergrond, die is eigenlijk een beetje highpoly, maar het kan ermee door. Reageren
deagle Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 Hoi . Na lang nadenken heb ik besloten om uit de mod te stappen , mede door slechte schoolresultaten ben ik verplicht van mn ouders me meer in te zetten . Tot dan zal ik ook minder online komen. Sorry. See ya later folks . Reageren
Schno009 Geplaatst: 4 juni 2006 Rapport Geplaatst: 4 juni 2006 (bewerkt) zééér jammer. je moddeling was best wel goed! EDIT: Stap je uit de mod voor je verplichting of voor Wild-West City???? overloper[/font] Bewerkt: 4 juni 2006 door schno009 Reageren
deagle Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 Ik ben geen overloper , aangezien dat Wild West City niet zoveel werk vergt. Gewoon moddelen in Sketchup kan denk ik iedereen. Anderzijds ook voor verplichtingen omdat ik deze week echt moet beginnen leren , deels van mn ouders deels van mezelf. Ik heb dromen die ik wil waarmaken en die laat ik niet verstoren door een mod die je later ook nog kan maken. (wil ik niets mee zeggen over mod , dat ie slecht is ofzo! , ik bedoel alleen dat een mod nu toch wel een beetje op de 2de plaats). Reageren
kees1991 Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) hij is geen oferlopen omdat hij het tuis nu erg swaar heeft en hij veel huiswerk heeft hij heeft dus niet so veel tijd meer voor een grote mod als dit dat van mij is veel maklijker omdat je met sketchup mag wereken omdat we dit pas veel later ingame gaan seten. we doen het nu eerst voor de lol het krijgen van ervaring en voor het Eindresultaat pas als dat helemaal klaar is gaan we het probeeren ingame te setten Bewerkt: 5 juni 2006 door kees1991 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.