Jump to content

Terunti's Islands


Xwa

Recommended Posts

Hoi ben een beetje bezig geweest met een generic object voor de mod ik heb het in 5 minuten gemaakt.

En het is een beetje een oude versie van een laptop maar wel zeer efectief als generic object.

laptop7jy.jpg

laptop18ut.jpg

DE TEXTURES HEB IK OOK ZELF GEMAAKT

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Xwa

    30

  • Schno009

    20

  • masterkey

    19

  • Blastov

    18

Top Posters In This Topic

  • 2 weken later...

Ik vind dit niet echt nodig, je mod gewoon wanneer je zin hebt, of het nou heet is of niet. Je bent toch niet verplicht om te modden zoals je zelf ook al zegt, dus ik zie het nut niet van je bericht.

Link to comment
Delen op andere websites

en ik zie t nut niet dat jij alleen stom commentaar geeft,

oke je kunt nie altijd goed commentaar verwachte maar van jouw heb ik nooit iets goeds gehoord...

ontoppic: mooie laptop goed gedetaileerd alleen sony op de achterkant mag wat mooier

ga zo door! een ook dat ee idee was wel leuk voor op het scherm maar ja wat moet er dan op staan...

Link to comment
Delen op andere websites

en ik zie t nut niet dat jij alleen stom commentaar geeft,

oke je kunt nie altijd goed commentaar verwachte maar van jouw heb ik nooit iets goeds gehoord...

ontoppic: mooie laptop goed gedetaileerd alleen sony op de achterkant mag wat mooier

ga zo door! een ook dat ee idee was wel leuk voor op het scherm maar ja wat moet er dan op staan...

Liever kritiek dan niks toch? ;)

Van kritiek kan je leren. Zoweet bijv. Xwa wat hij volgende keer beter kan doen. Blaster is misschien eenmaal minder snel tevreden (Pak dit niet verkeerd op Blaster). Zijn grens van mooi & goed ligt hoger.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wou gewoon mijn mening geven over zijn bericht, dat wat je als laaste zei klopt ook niet, kijk maar is in de modding showrooms of de graphics fora dan zie je genoeg positief commentaar van mij.

Ik ben trouwens weer de SCM Coder van de mod, ik heb ongeveer 5 missies klaarliggen die ik ga aanpassen voor deze mod.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...