Rick.H Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Wat vinden jullie van deze foto ik heb het gister (7 mei gemaakt) in mijn achter tuin gemaakt. De foto Plz rate Bewerkt: 8 mei 2006 door congo
killerfragger Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) nou hij had wel iets scherp gemogen maar de rest is wel mooi je krijgt een 7/10 Bewerkt: 8 mei 2006 door killerfragger
Rick.H Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Dat is de bedoeling ook, zo dat allen die plant scherp is en de zon en de achtergrond wazig is zodat dat niet zo opvalt.
killerfragger Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) dus zo iets dus heb eens wat gewerkt met het licht Bewerkt: 8 mei 2006 door killerfragger
.Sharingan Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Had je aan hem gevraagd of je het mocht editten ? Zo nee kan je een Warning krijgen Rede : bewerken van andermans fotos zonder toestemming. @ Congo mooie foto. Maar er was al een topic waar je je eigen mooie foto's kon plaatsen. ik vond hem niet
Dutchy3010 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Mooi hoor! Wel beetje donker, maar misschien maakt dat het wel zo mooi!
Bling Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Je had die foto misschien beter HIER kunnen plaatsen Ontoppic: Mooie foto hoor Had misschien wel wat scherper gemogen, maar verder mooi gedaan met dat licht en donker effect.
.Sharingan Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Dat topic zocht ik !!!! En nog naar mijn eerdere post gekeken ?!
Daan007 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Heel mooi !! Het is mooi dat het een beetje wazig is en de bloem heel scherp
Ferre Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Had je aan hem gevraagd of je het mocht editten ?Zo nee kan je een Warning krijgen Rede : bewerken van andermans fotos zonder toestemming. Het lijkt IMO net alsof jij oordeelt over oorzaken van warns. Daar ga jij toch niet over?! Dat topic zocht ik !!!! Heeft niet veel met dit topic te maken. IMO kun je dat ook voor je houden. Ontopic: Ik weet niet van wie de foto is, en wat er net gebeurt is. Maar ik wil die foto wel raten: Je noemt dit topic zonsondergang. Maar dat komt op die foto niet echt goed naar voren. De plant is opzicht wel mooi gefotografeerd met zo'n 'licht randje' om de steel heen. Maar ik vind de plant te donker, en het lijkt een beetje op een slap/hangend ding . Je plant komt niet echt goed naar voren, en de zonsondergang is veelste wazig. Zonder de plant op de voorgrond, en een scherpe zonsondergang vind ik hem veel mooier. Bewerkt: 8 mei 2006 door Ferre
.Sharingan Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Ik oordeel Nergens over. Ik zeg dat hij daar een warn voor KAN krijgen. En IMO ? In mijn ogen ofzo !? Bewerkt: 8 mei 2006 door .Tales.
Slimm Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Het zal wel heel erg moeilijk zijn normaal te posten. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=22300 Closed.
Recommended Posts