moody Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 hoe jkan je een save game in een ander slor doen?? Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Je bedoelt in een ander slot? Als je de savegame laad, kan je hem weer gewoon opslaan, dan kan je heb weer op een ander slot opslaan, als je dat bedoelt? Je kan ook naar Mijn Documenten---> GTA San Andreas User Files gaan, en dan zie je allemaal bestandjes met bijvoorbeeld de naam: GTASAsf1.b, die savegame staat op #Slot 1, en als je hem dan op #Slot 2 wilt hebben verander je die 1 in 2 dus: GTASAsf2.b. Dan staat die dus op #Slot 2, ipv, 1. Is dit wat je bedoelt? @Post hieronder, dan had ik het wel goed , graag gedaan. Bewerkt: 8 mei 2006 door Typhoon Reageren
moody Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 ja bebedank ik wis dat nog niet Reageren
love the gang Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Die savegame maakt me soms ook moeilijk. Misschien bestaat er nog zoiets maar nuttiger Reageren
Typhoon Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 (bewerkt) Die savegame maakt me soms ook moeilijk.Misschien bestaat er nog zoiets maar nuttiger Wat maakt het je dan moeilijk? Het is niet heel erg moeilijk als je het niet snapt vraag je het maar. Bewerkt: 21 mei 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.