Schno009 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Ik ben met een audi a4 avant aan de gang. deze auto word uiteindelijk voor gta er zijn zoveel mods in omloop, maar - vind ik - veel te weinig gewone auto's, gezinswagens Dit is m'n eerste serieuze 3d model in 3ds Hier een eerste render: Update: Bewerkt: 8 mei 2006 door schno009 Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Beetje hoekig, ik zie er geen audi in ( nog niet tenminste ) Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Beetje hoekig, ik zie er geen audi in ( nog niet tenminste ) Lijkt me logisch he als hij nog niet gesmooth is. En dit is (zover ik weet) zijn eerste car model en zeker voro zijn eerste model ziet dit er erg goed uit. @Schno009 Ziet er zeer goed uit voor je eerste car model. Zo te zien heb je nog niet echt veel ervaring met car modellen en raad ik je aan één of meerdere van deze tutorials te volgen. Veel succes ermee. En als je problemen heb gewoon hier blijven posten. Een aantal mensen hier zijn skilled genoeg om je er mee te helpen en anders kan je altijd nog naar een speciaal model forum gaan. Reageren
Blastov Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Het ziet er wel oké uit voor je eerste auto model. Alleen ik zie dat je hem in gta wilt gaan zetten, ik raad je aan eerst even naar een bestaanden auto in sa te kiijken hoe hij daar is opgebouwd met dummy's etc. Reageren
Schno009 Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 daarom moet ik erbij zeggen dat ik al een andere wagen heb gemaakt op basis van de dft-30 (de truck van de barley pickers uit scrappy races) ik heb ook al een hele zooi auto's uit andere spellen geconverteerd dit is mijn echte eerste 3d model vanaf een blueprint weet iemand trouwens een manier om in 3ds 7 in de viewports de blueprints net zo te krijgen als in een render? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Begint er voor je eerste auto echt super uit te zien. Dit had ik echt niet verwacht. Keep it up man. Blijf updates posten. Als je zo door blijft gaat word je echt een top modeller. Echt super man. Reageren
Schno009 Geplaatst: 20 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Update: raamspijlen (of hoe die dingen ook heten), stukje van de achterkant (bij de wielkasten), koplampen een beetje afgerond Reageren
King Room Geplaatst: 20 mei 2006 Rapport Geplaatst: 20 mei 2006 Zeer goed werk Schno!! Ik doe het je niet naar.. Perfect net zo wat je had gedaan bij The Cubans MvG. Room Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.