DJ-TQM Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Onderwerp: Ghetto / rap / bedenk hier iets origineels bij Soort: Signature Grootte: maximaal 500 X 150 mag ook kleiner Render: Mag Animatie: Nee Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Wie wil? ik lever mijn sig na mijn tegenstander in
DJ-TQM Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik wil wel:D ik weet dat ik kansloos ben, maar ik neem de uitdaging aan kom maar op!
DJ-TQM Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Onderwerp: ghetto/rap Dynamic: TQM: Laat het stemmen beginnen! Bewerkt: 9 mei 2006 door TQM
Rullez Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 dan neem ik maar de eer om als eerst te posten mij stem gaat naar Dynamic:omdat het is meer bij het onderwerp Ghetto / rap / je zie bij TQM wel eminem staan en een klein beetje gezicht maar je moet het net echt zien dus mijn stem gaat toch naar dynamic
Le MrG Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Mijn vote gaat ook maar Dynamic, TQM heeft die render en die stijl qua text al meerdere keren toegepast, 1x is leuk 2x gaat nog 3x is saai
Bling Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Hmm.... moeilijke keus, die van TQM past meer bij het onderwerp, maar mijn stem gaat toch naar Dynamic, want ik vind zijne toch net iets mooier.
Giorgo Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) TQM, de achtergrond vind ik echt niet mooi bij Dynamic. Hetzelfde geldt voor de tekst... TQM heeft een mooie gloed achter Eminem geplaatst en witte Glow past er bij. Ook is dat een render die erbij past, een plaatje in 8 Mile waar hij gaat rappen. Ook is het een plaatje van in ''8 Mile'' (denk ik) dat is ook in Detroit dus daarvan de tekst... Bewerkt: 9 mei 2006 door Giorgo
Daan007 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 TQM, de achtergrond vind ik echt niet mooi bij Dynamic.Hetzelfde geldt voor de tekst... TQM heeft een mooie gloed achter Eminem geplaatst en witte Glow past er bij. Ook is dat een render die erbij past, een plaatje in 8 Mile waar hij gaat rappen. Ook is het een plaatje van in ''8 Mile'' (denk ik) dat is ook in Detroit dus daarvan de tekst... Zelfde mening, Stem TQM
.Syfes Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik stem op:dynamic ik vind het mooi van die vs
Kama Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 TQM, de achtergrond vind ik echt niet mooi bij Dynamic. Hetzelfde geldt voor de tekst... TQM heeft een mooie gloed achter Eminem geplaatst en witte Glow past er bij. Ook is dat een render die erbij past, een plaatje in 8 Mile waar hij gaat rappen. Ook is het een plaatje van in ''8 Mile'' (denk ik) dat is ook in Detroit dus daarvan de tekst... Zelfde mening, Stem TQM Vind ik ook, stem TQM
killerfragger Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 TQM, de achtergrond vind ik echt niet mooi bij Dynamic. Hetzelfde geldt voor de tekst... TQM heeft een mooie gloed achter Eminem geplaatst en witte Glow past er bij. Ook is dat een render die erbij past, een plaatje in 8 Mile waar hij gaat rappen. Ook is het een plaatje van in ''8 Mile'' (denk ik) dat is ook in Detroit dus daarvan de tekst... Zelfde mening, Stem TQM Vind ik ook, stem TQM ik ga mee ik stem voor TQM
King Room Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Ik vindt die van TQM een beetje saai leeg.. En die van Dynamic heeft een beetje veel tekst.. Misschien kan je je naam weg halen.. Maar mijn stem gaat toch uit naar... STEM: Dynamic Respect!
Recommended Posts