Spike Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 ....... jah, zat zo weer te kijken op de officele site en ik zag het ziekenhuis. ik opende de screenshot, en ik dacht van hey zal je daar niet binnen kunnen:D?. en op die schreenshot zag ik ook een helipad op het dak. zal je daar ook iets mee kunnen doen bvb in een trouwmaheli zitten en dan r3 druken voor 1 minigame?. :lol: hey hey dit is toch een goede vraag niet dan Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 ja zou zo maar kunnen dat we een kleine mini - game met behulp van het ziekenhuis moeten doen, lijkt me fantastisch Reageren
Majus Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 Jij zal in veel meer gebouwen kunnen komen , dus het is goed mogelijk dat je binnengraakt Reageren
gta player Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 zou deze helicopter iets met dat ziekenhuis te maken hebben?: http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/fan...september_1.jpg Reageren
Spike Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 zou deze helicopter iets met dat ziekenhuis te maken hebben?:http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/fan...september_1.jpg nee ik denk het niet staat niks op van ziekenhuis ..... Reageren
Majus Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 dat is geen ziekenhuis heli denk ik , mss moet je wil met de ziekenhuis heli zo een bedje naar beneden doen mensen der op leggen en naar ziekenhuis brengen :rolleyes: Reageren
Q Dude Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 zou wel vet idee zijn soort simcopter (jaja dat waren nog een goede tijden) Reageren
Spike Geplaatst: 8 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2004 (bewerkt) ahaha lol jaah dat zou vet zijn mensen reden. en dan wat je net zij van dat bedje haha ja takel hem maar op, ok even later is die bijna boven laat je hem expres vallen hahaha , boem ow sorry meneer! hihihi Bewerkt: 8 oktober 2004 door Spike Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 (bewerkt) zou deze helicopter iets met dat ziekenhuis te maken hebben?:http://www.gtasanandreas.nl/sapictures/fan...september_1.jpg Nee helAAs niet et zou wel leuk zijn maar dat is een brandweerhelikopter die staat bij Santa Maria Beach bij dat triatlon markertje [Edit door .Levi.: Stop eens met hele oude topics openen.] Bewerkt: 10 september 2005 door .Levi. Reageren
need my speed Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Kijk naar de datum, bump niet zo! ik zie dit in elk topic dat ik in del aatste 5 minuten heb geopend. Reageren
Big Boss Geplaatst: 10 september 2005 Rapport Geplaatst: 10 september 2005 Kijk naar de datum, bump niet zo! ik zie dit in elk topic dat ik in del laatste 5 minuten heb geopend. Helemaal mee eens. Maar misschien kun je dit een bekijken:>KLIK HIER< Het is nog geen twee weken oud! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.