Dutchy3010 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Hallo allemaal Kan je de aftiteling, na end of line, skippen ofzo? Dat vind ik zo irritant! Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Nee, dat is niet mogenlijk. Je zult moeten wachten totdat het filmpje om is. Naja, ik weet nog een snellere manier: Druk de computer uit, dan is het filmpje afgelopen. Maar je moet dan wel de missie opnieuw doen^^ (grapje ) Edit @ Dizzee: Dizzee, je zult het hele aftiteling moeten zien. Alleen als het feestje komt, dan kun je pas skippen. Dus je moet de aftiteling wel zien. Of dat heb ik altijd EDIT @ Foxr: Sorry, ik ben 1 honderste voor :$ Bewerkt: 8 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Foxr Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik heb m volgens mij ook héééélemaal af moeten kijken! Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ga gewoon even wat eten pakken of even een boekje lezen, dan is het snel genoeg voorbij Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Je hoeft niet de hele tijd te wachten tot de aftiteling voorbij is. Op een bepaald moment in de aftiteling kan je hem wel gewoon skippen/stoppen met de 'return' knop. Alleen spijtig dat dat toch 5-10 minuten (schatting) duurt.. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ja, ik wist al dat het op een gegeven moment wel kon, maar ik hoopte dat het al eerder kon Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Nee, dat is niet mogenlijk. Je zult moeten wachten totdat het filmpje om is. Naja, ik weet nog een snellere manier: Druk de computer uit, dan is het filmpje afgelopen. Maar je moet dan wel de missie opnieuw doen^^ (grapje ) Ik weet dat het een grapje is maar toch maar even zeggen dat je dat nooit mag doen omdat je anders je gegevens op je harde schijf kunt verliezen, en dat kan soms wel eens tegensteken @ Topic: Dat is toch niet zo erg, 5 minuutjes wachten, Sterker nog, ik vond het zelfs de eerste keer leuk om ernaar te kijken Bewerkt: 8 mei 2006 door Tim Van Vynckt Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Als ik End of the Line hebt gehaalt. Dan komt dat filmpje. Ik kan hem pas door spoelen als ze in dat filmpje verdant Meadow laten zien. Maar als ik dan door spoel loopt SA vast. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.