vinnie1234 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 als je er een auto in zet waar kan je hem dan vinden of moet je mazzel hebben dat je hem tegen komt Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Ik begrijp je vraag niet zo goed, welke auto ? En waar ga je hem inzetten ? Als je een auto zoekt dan moet je hier kijken Bewerkt: 28 december 2011 door Hutenmah414 Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 ik heb een auto gedownlaud en erf in gezet waar vint ik hem\ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) ik heb een auto gedownlaud en erf in gezet waar vint ik hem\ Dat ligt eraan, ik onthoud altijd welke auto ik heb gedownload en dan ga ik naar deze lijst. Voorbeeld: ik heb een auto gedownload en die vervangt de Greenwood, ik klik dan op Greenwoord en dan op de vindplaats. Ik ga naar die vindplaats toe en kijken of ik met succes de atuo heb geplaatst. Dus slim is om te onthouden welke auto vervangen word! Bewerkt: 8 mei 2006 door -Matthijs- Reageren
vinnie1234 Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 als je downlaud heb je een heleboel bestanden welke of welke 2 moet ik er dan in zetten Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Je hebt een .Zip file gedownload, daar staat meestal een readme in, en 2 files, bijvoorbeeld Cheetah.txd en Cheetah.dff, dan moet je met IMG-Tool GTA3.img openen, die vindt je in je GTASA-Models map, daar moet je dan Cheetah.txd en .dff opzoeken, en dan moet je ze replacen, dan vindt je die auto's opdezelfde plaats als aangegeven op de Wikigta.org voertuig pagina. Bekijk deze tut nog even goed, dan snap je het wel. @Tim, ja je kan die ook gebruiken, die raad ik ook altijd aan, maar volgens mij heeft hij de auto's al geinstaleerd. ik heb een auto gedownlaud en erf in gezet waar vint ik hem\ Bewerkt: 8 mei 2006 door Typhoon Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 als je downlaud heb je een heleboel bestanden welke of welke 2 moet ik er dan in zetten Als je een auto hebt gedownload heb je meestal 2 bestanden een .txd bestand en een .dff bestand. Die 2 bestanden moet je plaatsen met de IMG Tool die vind je hier, je moet je wel even registreren. Verder moet je dit topic goed doorlezen daar word alles precies uitgelegd hoe en wat je moet doen om je auto te instaleren. Als vorbeeld word Vice City gebruikt maar het is net zo goed te grbuiken voor San Andreas! Veel succes! Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Je kan zoals Matthijs ernaar zoeken of een luiere manier, een carspawner, dit zorgt ervoor dat het de wagen spawnt op de positie dat jij je in de spelwereld bevind, download dit eens downloaden, niet veel werk Handleiding: Je unzipt het bestand, slaagt het ergens op, je start San Andreas op tot in de spelwereld, dan druk je op de windows knop (bevind zich naast de linker control toets) en inject de trainer dan in San Andreas, je jan nu zoeken naar je wagen, kan dit met behulp van Wikigta doen Edit: @ Typhoon: je kan ook de San Andreas Mod Installer gebruiken, veel simpeler je vind hem helemaal onderaan de pagina Veel Succes Bewerkt: 28 december 2011 door Hutenmah414 Reageren
Foxr Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Hallo, Ik heb ook een probleem met het installeren van een auto: In de readme staat wat onzin, met bestandsnamen die ik nergens in de GTA San Andreas folder terug vindt. Dit is de beschrijving (werkelijk zo vaag als wat): -SFPD.rarUse IMG tool to "Replace" copcarla.txd to "copcarsf.txd" replace the copcarla.dff from .rar to copcarla.dff -LAPD.rar Use IMG tool to "Replace" copcarla.txd to "copcarla.txd" replace the copcarla.dff from .rar to copcarsf.dff -VGPD.rar Use IMG tool to "Replace" copcarla.txd to "copcarru.txd" replace the copcarla.dff from .rar to copcarru.dff -LVPD.rar Use IMG tool to "Replace" copcarla.txd to "copcarvg.txd" replace the copcarla.dff from .rar to copcarvg.dff Bewerkt: 8 mei 2006 door Foxr Reageren
Little Mister Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Dit is helemaal niet vaag. Het is zo simpel als wat. Zoek die bestanden op in gta3.img of zo. Dan is het eigenlijk alleen maar vervangen, ik snap wat hier moeilijk aan is. Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Ik heb ook een probleem met het installeren van een auto:In de readme staat wat onzin, met bestandsnamen die ik nergens in de GTA San Andreas folder terug vindt. Dit is de beschrijving (werkelijk zo vaag als wat): -SFPD.rar Use IMG tool to "Replace" copcarla.txd to "copcarsf.txd" replace the copcarla.dff from .rar to copcarla.dff -LAPD.rar Use IMG tool to "Replace" copcarla.txd to "copcarla.txd" replace the copcarla.dff from .rar to copcarsf.dff -VGPD.rar Use IMG tool to "Replace" copcarla.txd to "copcarru.txd" replace the copcarla.dff from .rar to copcarru.dff -LVPD.rar Use IMG tool to "Replace" copcarla.txd to "copcarvg.txd" replace the copcarla.dff from .rar to copcarvg.dff Je wilt zo te zien, politie auto's replacen, als je IMG-Tool hebt gedownload moet je hem opstarten, dan druk je op file--> open (ofzo) en dan zoek je GTA3.IMG op, die staat in je models folder, als he GTA3.img hebt geopend druk je op EDIT, en dan find dan typ je copcarla.dff in, dan vindt hij dat bestandje, druk met rechtermuis knop op het bestandje en delete hem, dan zoek druk je bij commands op add, dan zoek je copcarla.dff op, die staat dan op het bureaublad, dubbelklik erop en dat bestandje is in GTA3.img gezet. Zo doe je het met al die bestandjes zoek copcarsf.dff op, delete hem, druk op add, zoek hem op het bureaublad en dubbelklik. Het zijn dus in totaal 6 .dff bestandjes. Hopelijk lukt het je. Als die files zitten in .rar bestandjes open al die gedownloade bestandjes en verplaats alle bestandjes dus copcarvg.dff etc naar het bureublad. @Post hieronder je moet dus copcarvg.dff etc vervangen. Bewerkt: 8 mei 2006 door Typhoon Reageren
Foxr Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) EDIT Ik ga eens aan de slag, moet wel lukken! Bedankt voor de uitleg! Bewerkt: 8 mei 2006 door Foxr Reageren
Foxr Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Omdat het wat langer geleden is, heb ik maar even een nieuw bericht gemaakt: Is er geen andere link om het te downloaden? Op die site kan ik me namelijk niet met mijn gegevens inloggen... terwijl die site toch gekoppeld is aan dit forum? EDIT: Heb al wat via google gevonden! Bewerkt: 9 mei 2006 door Foxr Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Ja hij is inderdaad gekoppeld aan dit forum, misschien heb je je hier geregistreerd, dan moet je je daar nog een keer registreren volgens mij. Maar dat maakt niet uit er zijn nog veel mod sites waar je dat progammatje weg kan downloaden, bijvoorbeeld hier. Succes! EDIT: Ow je had het al gevonden! Bewerkt: 9 mei 2006 door Typhoon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.