.Sharingan Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik heb een aantal autos toegevoegd aan de map Las Venturas Death Match. stuk of 11. Toen had ik aan Jarno gevraagd of ik mijn Script op zijn server mocht testen. Dat mocht, maar de Server crashte. Toen zij hij over MSN dat er een limiet voor autos is. Ik 13 autos verwijderd 2 meer om zeker te zijn. Ik aan iemand anders gevraagd of ik hem mocht testen. En in die server loadt hij hem niet. Help Wanted Mvg Tales Reageren
Le MrG Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Dit heb ik ook, normaal wil hij niet eens converteren naar AMX Ik had er 1 ding in aangepast en toen ik de map wou laden bleef hij maar laden :S BTW ik ben nu een gigantische map aan het maken met nu al meer als 220 auto's Is dat niet eeen beejte veel ^^ Reageren
BuLL3T^ Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 hey ik heb test gedaan je server kan 250 auto's aan en ongeveer 50 verschillende types auto's. en tales het is idd vaag dat ik hem niet kan loaden je script:S. heel raar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.