Jump to content

G-Unit Ft. Medal Of Honor Pt. II

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

'Sup Nigga's 8) ..

Hier is Deel II van m'n G-Unit Ft. Medal Of Honor :sigaar: ...

Heb er nog een aantal effecten doorheen gegooid, en ook onderaan wat Tekst gemaakt..

Deze valt expres niet zo op, aangezien dit niet zo heel belangrijk is...

Rondom heb ik een soort " Border " gemaakt, met een aantal voorwerpen uit de Oorlog zoals een Beretta, kogels, en Dogtags..

Misschien dat ik er nog iets aan kan veranderen, Tips Op of Aanmerkingen anyone? :)

Resultaat:

gunitmedalofhonor27dq.png

Bewerkt: door P-Jamma
Geplaatst:

Erg mooi...

Vind alleen de border niet echt goed aangezien die niet helemaal erom heen loopt, Miss kan je de ''Allied Assault'' veranderen ofz? :)

wohoo nice wone erg handig vind je het erg aks ik hem leen voor mijn medal of honer spell?

mijn cijfer 8/10

Bewerkt: door killerfragger
Geplaatst:
wohoo nice wone erg handig vind je het erg aks ik hem leen voor mijn medal of honer spell?

mijn cijfer 8/10

Heel Erg mooi gemaakt

50 Cent Lijkt echt op een soldaat ;)

9.5/10

Geplaatst:

Bedankt iedereen, ik ben op dit moment aan een nieuwe bezig, over Eminem... :)

@ Yohan, Jah dit heb ik ook nog geprobeerd, alleen het was erg moeilijk om in die stijl een nieuwe Tekst neer te zetten, en ik wist eigenlijk ook niet Wát ik er neer zou moeten zetten :) ...

@ Killerfragger, nee natuurlijk niet, hij's vrij te gebruiken :) ... Het is alleen niet op CD Hoes formaat, dus hij zal iets aangepast moeten worden ;) .

Geplaatst:

Schitterend gedaan, ook dat hoofd van 50 cent erop, het lijkt net echt,

alleen die namen onderaan zijn wat onduidelijk

Heel gaaf P-J. De 50Cent is mooi gelukt en de kogels enzo rond de zijkant zijn ook mooi.

Ik heb echt respect voor je werk!! KUTGW

9/10

Bewerkt: door .::Coca Cola::.
Geplaatst:
Bedankt iedereen, ik ben op dit moment aan een nieuwe bezig, over Eminem... :)

@ Yohan, Jah dit heb ik ook nog geprobeerd, alleen het was erg moeilijk om in die stijl een nieuwe Tekst neer te zetten, en ik wist eigenlijk ook niet Wát ik er neer zou moeten zetten :) ...

@ Killerfragger, nee natuurlijk niet, hij's vrij te gebruiken :) ... Het is alleen niet op CD Hoes formaat, dus hij zal iets aangepast moeten worden ;) .

ik bedoel als splash screen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...