SWYV Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) nieuwe mod gemaakt door SWYV! ja natuurlijk, de SPRAY mod er zijn in totaal 6verschillende kleuren en 2extraatjes Welke kleuren zijn er? > roze > lila blauw > donkerblauw > oranje > geel > wit wat voor extraatjes zitten er bij? > onzichtbare spray!!! > big spray waardoor zowat heel je scherm vol met spray te zien! (maar niet voorgevoelig ogen! of anders zonnebril opzetten) hier de screen (animation screen) Bewerkt: 11 november 2007 door SWYV Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Als je nu een gang tag over sprayt van de Ballas, wordt hij dan gewoon groen, of kan hij ook geel worden? Reageren
Le MrG Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Hehe, leuk idee, vooral dat roze lijkt me leuk ! @Typhoon, ik denk van niet, omdat het logo dacht ik een txt file was in een bepaalde kleur Reageren
SWYV Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) dit mod verandert alleen de kleur van de spray, en niet de tags, daar zal ik nu voor zorgen binnenkort een pack ervan! wss vandaag of morgen online van pack download! edit: de download zonder pack staat nu online! Bewerkt: 9 mei 2006 door SWYV Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 als dat groen dan dus ook echt roze word als je met roze sprayt, dan lijkt het me wel geinig om die tags met onzichtbare spray te sprayen Reageren
erterer0 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Ziet er leuk uit, hoef je niet meer altijd die groene spray te gebruiken . Zeker die mega spray is leuk! Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Wat doet de mega spray? Ik snap hem niet Reageren
Mp-SoldieR Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 lool SWYV ken je me nog van jou forum . ik heb hem al gezien en al beoordeeld. Maarja voor GTA forum dan he Nice KutGW Orgineel SWYV love modding (er staat altijd aant modden op zn MSN naam xD Reageren
GTACLAN Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Jammer download doet het niet *cry cry* Reageren
White Gold Geplaatst: 1 april 2007 Rapport Geplaatst: 1 april 2007 Jammer download doet het niet *cry cry* De download doet het niet omdat het al maanden niet meer gedownload is. Misschien dat SWYV het bestand nog heeft. Dus is het makkelijk om hem een leuke en vriendelijke PM te sturen met de duidelijke vraag of hij dit bestand nog wil uploaden Succes! Reageren
SWYV Geplaatst: 1 april 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 april 2007 idd het werkt niet meer vanwege de host van bradleyH ofzo maar ik heb wel op een andere GTA download site staan, mss kan iemand hem in de GTAGAMES download database toevoegen Reageren
Muay Thai Geplaatst: 3 juni 2007 Rapport Geplaatst: 3 juni 2007 Heey ''SWYV'' ik moet eerlijk zeggen dit is een leuk idee van je, ik ga binnekort ook modden lijkt me leuk! Maar dit is echt leuk werk van je goed gedaan super! Reageren
FerryN Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Ey, Kun je dit ook doen met de brandblusser en Rookgranaat? Dat die ontzichtbaar zijn, Zodat mensen niet zien dat ze stikken xD Heb je drie mogelijkheden om mensen "ontzichtbaar" te vermoorden Thank you, Greetz Ferry Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 De download link doet het niet en ik zou hem toch graag willen hebben, kan iemand hem uploaden via het forum of via Rapidschare? Alvast bedankt greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.