MOHTER Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 yo, Als eerste wil ik even zeggen dat ik op vakantie was dus kon ik niet op het forum posten! Ik ben vandaag begonnen aan een RX-7. Lijst met wat ik nog moet modellen: Mazda RX-7 Veilside Bodykit Mazda RX-7 Whide body Mazda RX-7 Wankelmotor Twin Turbo Intrieur Under body Lampen Ramen Screenshots: RX-7 Front: RX-7 Side: RX-7 back: Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Tot nu toe heel mooi model. Verder heb ik er ook niks op aan te merken. Misschien een tip voor de lampen. Zo mooie ronde lampjes. En ook kop lampen. Dat is gewoon weg zalig aan zo'n bak. En een leder interieur zou ook niet echt misstaan. Maar je ziet wel tot nu toe krijg je een 8/10. Hoeveel poly's heeft hij eigenlijk nu? Reageren
DaBeast Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Vette bak . Komt deze (eindelijk) GTA ? Lijkt al heel fel op een RX7 (een van mijn favoriete wagens). Ik zou zeggen, KUTGW . Heb je nog meer updates/screenshots? En zoals Matiscus al zei, hoeveel poly's heeft hij nu? Ik geef hem tot nu toe een 8.4/10. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.