Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Is opzich een hele leuke Sig, maar het formaat past er totaal niet bij.

Als het formaat een heel stuk kleiner zou zijn geweest, bijvoorbeeld 300x120, dan zou dat echt veel mooier zijn geweest.

Ik vind de Sig nu namelijk heel erg uitgerekt eruitzien.

De achtergrond is mooi, het is een rustige, en de render past er goed bij, al is die niet zo heel mooi vind ik, want hij is een beetje erg donker geworden. Het tekstbalkje aan de rechterkant van de Sig vind ik erg mooi staan, en het maakt de tekst die linksboven staat eigenlijk overbodig, die had er niet ook nog bij gemoeten... Over het algemeen dus een mooitje, maar ik meen het echt, als hij kleiner was geweest, had dat heel wat gescheeld en hoe mooi hij is, dan was je cijfer van hieronder waarschijnlijk ook nog wat hoger geweest.

Cijfers

Achtergrond: 8

Kleuren: 7.3

Render: 6.5

Effecten: 7.5

Tekst: 7.3

Originaliteit: 8

Algehele indruk: 7.8

Eventuele bonus: -

Je krijgt toch een mooie 7.5 van mij! :klap:

Geplaatst:

Hey MrG...

Als je de Sig zo bekijkt, is hij goed gelukt, maar net zoals Froodooo al vertelde, is de Render erg donker geworden.. Als je er een aantal effecten doorheen had gedaan, zoals de Render "Duplicaten" -> De bovenste Layer een Gaussian Blur geven, en daarna de Blending Mode op: "Screen" zetten...

Dan kun je nog altijd de Opacity lager zetten, zodat hij weer niet overbelicht raakt :) ...

Dit had er misschien wat mooier uitgezien..

Het Tekstbalkje rechts past ook goed bij de Render, omdat het dezelfde Kleur heeft, en het lijkt alsof er een Texture doorheen zit, dat is wel mooi gedaan ;) ..

Verder heb je een goede achtergrond uitgekozen, en misschien had hier iets meer variatie in gemogen.

Al met al, een goed gelukte Sig, en met wat goede Tuts en Tips, worden ze zeker weten nog mooier!

Geplaatst:

hij is goed gelukt maar hij moet wat breeder en hoger en mischien een tintje lichter maar voor de rest is hij mooi geluk 8.

Geplaatst:

Bedankt :*D

Ik onthoud de tips voor mijn volgende sig, dan ga ik het formaat ook wel wat aanpassen

Over die tekst, die heb ik heel simpel, het is gewoon Comic Sans, met wat aangepaste effecten bij Shadow, en Glow en er zit ook nog een Gradient overheen

Geplaatst:

Hij is mooi, maar wel iets te donker en dat is heel jammer.

Ik geef je een 8/10

KUTGW je word steeds beter

Geplaatst:

idd dat tikkeltje donker is er teveel aan, het mag donker maar zou donker is niet meer mooi

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je sig lelijk is.

8.9/10

Geplaatst:

Netjes Remco

Hij is wat te wijd.

De hoogte is goed de breedte is TE ^^.

En met je Tekst

Dowload eens wat fonts Site weet ik ff niet meer :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Een mooie signature Le MrG, alleen iets te donker. Ik kan nu echt niet zien wat er op het plaatje staat. Maar verder het idee is er en dat is een goed punt :Y.

.Tales. wist de site niet meer voor font's nou ik wel. Kijk op Dafont voor een enorme database aan font's. Die je gratis en opensource mag gebruiken, in sommige combinatie's kan dat hele mooie plaatjes opleveren.

Maar natuurlijk krijg je ook nog een cijfer op je signature: 8

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Ja dat komt omdat ik al een hele tijd geen PS meer heb gebruikt.

Nouja... niet Kon gebruiken. Het staat niet op PC, mn Broer heeft het eraf gegooid En ik mag het ook niet installeren !!!

Geplaatst:

Die sig is echt waanzinnig Mooi

Alles Is PErfect Gemaakt.ALles

De Render,De Effect, De Kwaliteit, DE LEttertype

Ik geef je een dikke 10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...