RonaldVC Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Mijn nieuwste signature. Rates & comments are welcome. Reageren
Bling Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Mooi gemaakt hoor Vooral de achtergrond is mooi gemaakt, want die pas goed bij de figuur in het plaatje. Het enige wat ik nog mis aan je signature is het ontbreken van tekst, er had best wel wat tekst in mogen staan. Maar verder een hele mooi signature, ik geef je een 8,5 Reageren
P-Jamma Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 @ Bling, als je heel goed kijkt, staat er: RVC, rechtsonderaan in de Sig ... Mooi lettertype Ronald! Past helemaal bij je Sig, en bij je naam.. Ik heb eigenlijk geen opmerkingen, het zier er allemaal keurig verzorgd uit, de Border had misschien 1 Pixel minder mogen zijn, alleen het ziet helemaal niet storend uit.. Je hebt mooie effecten gebruikt, en vooral de "Spetters" op de achtergrond zien er mooi uit.. Nog even over de tekst, deze is mooi simpel gehouden en het past helemaal bij het onderwerp en de Sig... Een mooi resultaat! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Nog even over de tekst, deze is mooi simpel gehouden en het past helemaal bij het onderwerp en de Sig...Een mooi resultaat! Precies, dat is ook precies wat ik wildde. Omdat de sig al aardig druk is, wildde ik de tekst niet te opvallend maken.. Het font is heet trouwens Narnia (van de film).Bedankt voor jullie comments jongens. Nog meer?.. Reageren
Dago58x Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Heel Erg Mooi Gemaakt RVC Ik Vind Al Jou Sig Echt Heel Super EN NDeze Vindt ik echt mooie Dus Ik Geef Je een 9,5/10 Reageren
Pitbull Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Mooi, ik zie er echt geen foutje op 9.7/10 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 zoals gewoonlijk weer een mooie sig, render past goed bij achtergrond geen fouten, dus een 10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.