Rekam Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Mij maakt de prijs weinig uit. Ik koop hem toch, anders moet ik al m'n PS2 games buiten gooien. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Je kunt toch gewoon je PS2 houden? Reageren
Rekam Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Je kunt toch gewoon je PS2 houden? Dat kan ik doen, maar dan moet ik nieuwe games kopen. Als ik de PS3 ga halen, kan ik m'n oude games ook nog spelen. Maar toch is de prijs te overdreven en is de vervroegde releasedatum toch te halen. Hierdoor zullen wel veel gamers content mee zijn. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Dat kan ik doen, maar dan moet ik nieuwe games kopen. Als ik de PS3 ga halen, kan ik m'n oude games ook nog spelen. Sorry, maar dat snap ik niet. Waarom moet je als je je PS2 houd nieuwe games halen en als je de PS3 haalt niet? Reageren
Rekam Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Dat kan ik doen, maar dan moet ik nieuwe games kopen. Als ik de PS3 ga halen, kan ik m'n oude games ook nog spelen. Sorry, maar dat snap ik niet. Waarom moet je als je je PS2 houd nieuwe games halen en als je de PS3 haalt niet? Ik bedoelde eigenlijk dat als ik de PS3 niet koop, maar een andere console, dat ik nieuwe games moet kopen. Sorry, maar ik verspreek me de laatste tijd veel. Reageren
LucasV Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) PlayStation 2 tijdens de launch: 530 eu. PlayStation 2 nu: 140 eu. Niet op de launch kopen, wachten op een prijsverlaging. Oktober 2007 haal ik er denk ik één. Of ik kies voor de Xbox 360... Bewerkt: 12 mei 2006 door LucasV Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 PlayStation 2 tijdens de launch: 530 eu.PlayStation 2 nu: 140 eu. Niet op de launch kopen, wachten op een prijsverlaging. Oktober 2007 haal ik er denk ik één. Of ik kies voor de Xbox 360... Als je met de XBOX op HD wilt spelen ben je veel meer kwijt dan als op de playstation, daarbij komt dat LIVE zwaar afzetterij is... Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 PlayStation 2 tijdens de launch: 530 eu. PlayStation 2 nu: 140 eu. Niet op de launch kopen, wachten op een prijsverlaging. Oktober 2007 haal ik er denk ik één. Of ik kies voor de Xbox 360... Als je met de XBOX op HD wilt spelen ben je veel meer kwijt dan als op de playstation, daarbij komt dat LIVE zwaar afzetterij is... Leg dat eens goed uit, op deze manier overtuig je niemand. Reageren
SamShine Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Als je met de XBOX op HD wilt spelen ben je veel meer kwijt dan als op de playstation, daarbij komt dat LIVE zwaar afzetterij is... Leg dat eens goed uit, op deze manier overtuig je niemand. Xbox 360 kost 400 euro, als je er HD op wilt bekijken ben je nog eens extra 300 euro kwijt. En als je ook nog Xbox Live Gold member bent ben je 60 euro per maand kwijt. En bij de PS3 word de online service gratis, en je hebt standaart al HD. Snap je? Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Xbox 360 kost 400 euro, als je er HD op wilt bekijken ben je nog eens extra 300 euro kwijt. En als je ook nog Xbox Live Gold member bent ben je 60 euro per maand kwijt.En bij de PS3 word de online service gratis, en je hebt standaart al HD. Snap je? Alleen als je HD films wil bekijken moet je er een extra ding bij kopen (dat volgens mij 200 euro gaat kosten). Voor games heb je dat helemaal niet nodig. Xbox Live Gold kost 60 euro per jaar, niet per maand. Dan krijg je daar ook kwaliteit voor terug, want Xbox Live werkt echt en het werkt goed. Sony's online is gratis, maar werkt ook veel minder fijn. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Xbox 360 kost 400 euro, als je er HD op wilt bekijken ben je nog eens extra 300 euro kwijt. En als je ook nog Xbox Live Gold member bent ben je 60 euro per maand kwijt. En bij de PS3 word de online service gratis, en je hebt standaart al HD. Snap je? Alleen als je HD films wil bekijken moet je er een extra ding bij kopen (dat volgens mij 200 euro gaat kosten). Voor games heb je dat helemaal niet nodig. Xbox Live Gold kost 60 euro per jaar, niet per maand. Dan krijg je daar ook kwaliteit voor terug, want Xbox Live werkt echt en het werkt goed. Sony's online is gratis, maar werkt ook veel minder fijn. Hoe weet jij dat dat minder fijn werkt? En als zowiezo als over een paar jaar alles op HD komt ben je blij als je een PS3 hebt. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Bij de PS2 is dat wel zo, want die heb ik zelf. Ik was natuurlijk vergeten dat dat bij de PS3 wel eens anders zou kunnen zijn, aangezien ze het hele Xbox Marketplace schaamteloos hebben over genomen. Reageren
SamShine Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Bij de PS2 is dat wel zo, want die heb ik zelf. Ik was natuurlijk vergeten dat dat bij de PS3 wel eens anders zou kunnen zijn, aangezien ze het hele Xbox Marketplace schaamteloos hebben over genomen. Heb je het dan al helemaal bekeken en getest? Wie weet heeft Sony zo veel dingen volledig verandert, misschien ook niet. Maar het oordeel komt iets te vroeg! Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Als je in verhouding de prijs vergelijkt van de PSP en de PS3, is dit een prima prijs, aangezien de PS3 zulke goede specs en mogelijkheden heeft. Eindelijk! Ik ga de PS3 zéker kopen, ik ben er benieuwd naar! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Bij de PS2 is dat wel zo, want die heb ik zelf. Ik was natuurlijk vergeten dat dat bij de PS3 wel eens anders zou kunnen zijn, aangezien ze het hele Xbox Marketplace schaamteloos hebben over genomen. Heb je het dan al helemaal bekeken en getest? Wie weet heeft Sony zo veel dingen volledig verandert, misschien ook niet. Maar het oordeel komt iets te vroeg! Naar wat ze hebben laten zien zijn veel mensen het erover eens dat ze het overgenomen hebben van de Xbox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.