Jump to content

Programma's die laden bij opstarten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand mij vertellen wat de toepassingen: Adobe Gamma Loader, Adobe Reader Snelle Start en Nero check precies doen? Op mijn pc staan die in de opstartlijst, maar ik vraag me af of dat wel nodig is..

Kunnen die toepassingen ook gewoon uitgeschakeld worden, zodat ze niet laden tijdens het opstarten?

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Wat ze doen weet ik niet, maar je kunt ze wel niet laten opstarten door het vinkje ervoor uit te zetten.

Waar zie je die opstartlijst? Als het Start -> Uitvoeren -> msconfig -> OK is, doe dan wat hierboven staat.

Succes! ;)

Geplaatst:
Wat ze doen weet ik niet, maar je kunt ze wel niet laten opstarten door het vinkje ervoor uit te zetten.

Waar zie je die opstartlijst? Als het Start -> Uitvoeren -> msconfig -> OK is, doe dan wat hierboven staat.

Succes! ;)

Ja, dat weet ik, in die lijst heb ben ik ze ook tegengekomen. :) Ik vraag me gewoon af wat voor nut ze hebben, als het namelijk niet belangrijk is kan ik ze inderdaad net zo goed uitzetten...
Geplaatst:

Deze programma's starten op samen met Windows, zodanig dat, als je op de snelkoppeling klikt, hij veel vlugger open gaat. Dit is ook zo met bijv. Internet Explorer.

Om je pc vlugger te laten werken mag je alle taken (via taakbeheer -> processen) met je eigen naam erachter (meestal EIGENAAR) wegdoen.

Geplaatst:
Adobe Gamma Loader: Komt met Photoshop mee..Lees dit voor meer info:

Adobe Reader Snelle Start: Adobe Reader start sneller op als je een .pdf bestand opent...

Nero check: http://www.auditmypc.com/process/nerocheck.asp

_O_ Thank you....

Nu weet ik in ieder geval wat die toepassing precies doen.. Die Gamma loader laat ik maar laden tijdens het opstarten, die andere twee zet ik uit. Ik heb nog nooit problemen gehad met Nero, en een .pdf bestand kom ik zelden tegen...

Bedankt Kraay. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...