cjsa Geplaatst: 8 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2004 (bewerkt) hoe zet je savegames dr in maar dan een die het doet ik heb al 100000000000000. savegames gedownd maar er zitten steeds fouten in :angry: Bewerkt: 10 oktober 2004 door cjsa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 10 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 oktober 2004 Je hebt niet toevallig een mod geinstalleerd, waarbij de main.scm file aangepast is ? Want dan kun je savefiles blijven downen tot 0.1 kg weegt, dat gaat nooit werken. Die savefiles werken alleen bij een originele main.scm... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 11 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 oktober 2004 (bewerkt) HOE KAN IK HET DAN OPLOSSEN Bewerkt: 13 oktober 2004 door cjsa Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2004 HOE KAN IK HET DAN OPLOSSEN gewoon lekker op andere sites zoeken EDIT door Lantyz: Geen onzinadviezen geven svp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2004 Nee, die mod eraf gooien. Dan kan je weer savegames instaleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 21 oktober 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2004 hoe haal ik die dr af Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 21 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 oktober 2004 Ligt aan de mod. De meeste mods bestaan uit een bestand wat een origineel bestand vervangt. In dat geval moet je je backup terug zetten. Als je geen backup hebt gemaakt (foei!) kun je altijd nog herinstaleren. Vergeet dan niet je savegames te backuppen (je savegames staan in 'mijn documenten') Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 27 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 maar er zitten geen bestanden in :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 27 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2004 tja das et nadeel van modden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 dus :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fructis_5tyL3! Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2004 Vice city opnieuw instaleren! :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 En dan Savegames gaan downloaden alsof je leven er van af hangt en zie daar het resultaat. Hij doet et weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
munitions Geplaatst: 4 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 december 2004 een mod is als een virus er blijven altijd dingen op je computer er van staan vooral als het killerkips mod is......... dus soms is het enige wat je kan doen je spel reinstallen of zelfs format c..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
illegal8man Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2004 format c is wat overdreven denk ik <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Ja, wel een beetje overdreven: je computer herinstalleren omdat één spel het niet doet. Als die helemaal bomvol met virussen zit dan is het een optie, maar als één spel niet werkt kan je beter kijken wat het probleem daar achter zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.