MrKooKie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Zit er bij die mods geen readme.txt ofzo?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 Bij sommige niet, als hij dan dacht dat ie het wel zonder Readme kon en ook nog precies de verkeerde zonder readme heeft gedownload is hij helemaal de pineut. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 ok weet er iemand een die wel bestanden heeft pleas... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 ok weet er iemand een die wel bestanden heeft pleas... :rolleyes: Hè hoe bedoel je, ééntje die bestanden heeft. Volgens mij hebben alle mods bestanden of bedoel je iets anders? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cjsa Geplaatst: 20 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 nou bij mij nie :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Elke mod heeft bestanden. Anders is er namelijk geen mod. Bedoel je een readme? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 20 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2004 Als je geen readme.txt er bij heb dan is het al een onprofesionele mod want zonder Readme.txt krijg je vaak gezeik en DUS weet je niet hoe je het moet oplossen... Als er iets fout gaat haal ik altijd alles van me PC (format) en dan opnieuw erop maar dat is nu denk ik geen oplossing Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 21 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2004 Je wilt me toch niet vertellen dat als jij één klein foutje op je PC ontdek niet nadenkt maar à la minute windows opnieuw installeer. Ik probeer er wel altijd achter te komen wát het probleem is. Als de hele computer dan ver-virused lijkt denk ik pas aan System Recovery. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.