Jump to content

Alienware laptop kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

ik zag onlangs dat er op ebay heel wat alienware stuff verkocht wordt. Mijn oog is gevallen op een laptop die voorlopig nog maar €30 kost (nog 4 uur te gaan). De specs zijn vet OK:

It has a 17" WideUXGA 1920 x 1200 LCD Clearview Display with Built-in Camera (best available on the market)! The Video Card is Alienware® 7700 NVIDIA GeForce Go 6800 with 256MB of DDR3 memory (awesome graphics).

Hard Drive: Extreme Performance (RAID 0) - 200GB (100GB x 2) 7200 RPM ATA100. Not the cheap 5400 RPM like any other machine. Alienware installed the most amount of memory available from them which is 3GB Dual Channel DDR2 SO-DIMM at 533MHz - 2 x 512MB / 2 x 1024MB. The optical drive is Slot load 8X Dual Layer DVD+/-RW / 24X CD-RW Combo w/Software (nice clean look). Also included is a USB powered 2X speed Floppy Drive. Sound Card: Intel® High-Definition Audio (24-bit, 192Khz) with 7.1 surround sound and JBL Sonnet speakers with Subwoofer. It has an Internal Wireless 802.11b/g miniPCI Card, and I am throwing in an external Linksys Wireless Dual band card (it picks up longer signals). Integrated 10/1000Mb Gigabit Ethernet & 56K V.92 Modem and Alienware® 7700 series 12-cell Lithium-Ion Smart Battery Pack. 7 in 1 media card reader, Video/Cable/S-Video inputs are also there. Also you will get a new Logitech Optical Mouse and a new 256MB Lexar Secure Memory stick (matches laptop).

Also, you will get the Alienware® Premium Backpack XL, Black Alienware® T-Shirt, Alienware® Mousepad and Exclusive AlienGUIse Theme Manager. It also comes with shoulder computer bag (from Alienware), in case want to use the computer bag instead of the backpack.

Ik heb op eBay al heel wat nieuwe alienwarepc's zien verkopen voor nog niet een kwart van de gewone prijs. Daarom zou ík via ebay een laptop kopen.

Nu is mijn vraag: zouden jullie via ebay een laptop kopen?

Alvast bedankt om dit te lezen!

Geplaatst:

Hey ice,

eBay is over het algemeen wel te vertrouwen, nou is 30 euro natuurlijk redelijk goedkoop dus er zóu een addertje onder het gras kunnen zitten. Waarschijnlijk is dit niet het geval natuurlijk en de hardware ziet er inderdaad keurig uit. Aan de andere kant; Mocht er wél iets fout zitten dan ben je 30 euro kwijt (niet al te veel, maar wel lastig!), dus ik zou eerst eventjes kijken of je een dergelijke laptop niet ergens in Nederland kan verkrijgen.

Er is nog tijd maar het begint wel te dringen, mijn antwoord is dus: "Ja, maar ik zou eerst even kijken of eenzelfde laptop ook in Nederland te koop wordt aangeboden (al dan niet in een winkel)."

Geplaatst:
Hey ice,

eBay is over het algemeen wel te vertrouwen, nou is 30 euro natuurlijk redelijk goedkoop dus er zóu een addertje onder het gras kunnen zitten. Waarschijnlijk is dit niet het geval natuurlijk en de hardware ziet er inderdaad keurig uit. Aan de andere kant; Mocht er wél iets fout zitten dan ben je 30 euro kwijt (niet al te veel, maar wel lastig!), dus ik zou eerst eventjes kijken of je een dergelijke laptop niet ergens in Nederland kan verkrijgen.

Er is nog tijd maar het begint wel te dringen, mijn antwoord is dus: "Ja, maar ik zou eerst even kijken of eenzelfde laptop ook in Nederland te koop wordt aangeboden (al dan niet in een winkel)."

Die dertig euro zal natuurlijk wel oplopen in de laatste minuten (massale belangstelling!). Ik zal nog es kijken voor ik bied.

Bedankt _O_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...