RonaldVC Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik vind versie 1 het mooist. Die andere vind ik toch een beetje te wit, waardoor het erg leeg lijkt. Versie 1 heeft een goede balans tussen wit en blauw, waardoor hij nog steeds rust uitstraalt en toch niet leeg overkomt. Ik zie dat je bij versie 3 de kleuren hebt omgedraaid, maar toch spreekt de eerste versie mij het meest aan. Voor de rest zijn ze zoals gewoonlijk bij jou heel netjes afgewerkt en zijn ze van goede kwaliteit (scherpte en dergelijke). Ik geef je een overall rate van 8/10. Puur gekeken naar hoe het eruit ziet, en hoe het afgewerkt en bewerkt is.. Reageren
Dago58x Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Mijn Mening Is Dat ik Versie 1 mooi vindt De Kwaliteit is mooi De Render De Lettrtype Alles Ziet Er Echt mooi uit Reageren
Eli R Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 De Render Sorry, maar als ik vriendeljik vragen mag, welke render je in godsnaam overhebt? Reageren
Daan007 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik vind V2 het mooiste, want die is een beetje rustig en dat vind ik fijn. Je krijgt een 9/10 van mij Reageren
Eli R Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Versie 4 na Dignity's(nix³) tip: Reageren
Pitbull Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 De eerste is het mooist al mocht het iets donkerder zijn dit is veel te licht naar mijn mening. 7.8/10 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 V4, meer blauw oogt beter dan meer wit vind ik zelf 8/10 voor je afbeelding mooi gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.