erterer0 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Mijn vriend vertelde me dat er een nieuwe mmorpg was maar de naam wist hij niet, maar je kon bij het caracter maken alles tot op het laatste puntje uitwerken, en de werleld (map) was super groot en het is online. kan iemand uit dit een spel halen?hoe heet het dan? Reageren
iron eagle Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 (bewerkt) Mijn vriend vertelde me dat er een nieuwe mmorpg was maar de naam wist hij niet, maar je kon bij het caracter maken alles tot op het laatste puntje uitwerken, en de werleld (map) was super groot en het is online. kan iemand uit dit een spel halen?hoe heet het dan? online is altijd zo bij een mmorpg mischien bedoelde hij guildwar's?of world of warcraft? Bewerkt: 7 juni 2006 door iron eagle Reageren
Blu3ice Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Mogelijkheden: Guild wars Guild wars factions, Second life, World Of Warcraft. Ik denk dat je Factions bedoelt. Guild Wars Factions op GameSpot.com Moest je meer details weten over het spel, post ze ajb Blu3ice Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Dat is een beetje de standaardomschrijving van een MMORPG en daar zijn er wel wat van. Ik word er in ieder geval niet wijzer uit. Reageren
Yohan Geplaatst: 7 juni 2006 Rapport Geplaatst: 7 juni 2006 Jou beschrijving is niet bepaald specifiek en bevat alles wat de hedendaagse MMORPG bevat, Ik denk ook dat het Guild Wars (Factions) World of Warcraft (The Burning Crusade) Is... Verder komt er dit jaar nog een (of 2) Lord of the Rings MMORPG's uit.. Eentje van EA - The White Council En ook eentje van Midway - Shadows of Angmar. Reageren
runescaper8 (gast) Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 runescape(aleen moet je wel als je verder wilt spelen member worden en dus betalen) Reageren
Mayuiong Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Behalve betaalde heb je ook gratis MMORPG: - Rappelz - Knight Online - verder weet ik het ff niet meer Reageren
Koen729 Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Was een bum van 4 maanden nou echt nodig? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Was een bum van 4 maanden nou echt nodig? zelfs geen 4 maanden als je goed telt maar 7 dikke bump Reageren
hardcore_bob Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 Mijn vriend vertelde me dat er een nieuwe mmorpg was maar de naam wist hij niet, maar je kon bij het caracter maken alles tot op het laatste puntje uitwerken, en de werleld (map) was super groot en het is online. kan iemand uit dit een spel halen?hoe heet het dan? Wat bedoel je precies met, tot de puntjes? Ik ken wel een spel, waarmee je precies je eigen models kan maken, als jouw vriend niet uit zijn nek lulde, bedoelde hij Second life. Want daar zie je gewoon mensen met levensechte geweren lopen. (levensecht, zover de graphics van dat spel gaan dan hé) Reageren
peter99 Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 ik heb wel van second life gehoord , en geprobeerd in te schrijven , maar heb geen credit card , mobieltje in met een van die providers , en heb geen zin in al die andere dure dingen , wat doe ik nu ???? Reageren
ACID Geplaatst: 11 februari 2007 Rapport Geplaatst: 11 februari 2007 ik zat te denken aan flyff (fly for fun) dat is een gratis mmorpg Reageren
peter99 Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 kan iemand mij helpen met hhet inschrijven bij second life , ik heb moeite met de betaal dingen , mobieltje of paypall ofzow , als provider heb ik orange en die staat er niet bij , PLZ help Reageren
Jericho Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 kan iemand mij helpen met hhet inschrijven bij second life , ik heb moeite met de betaal dingen , mobieltje of paypall ofzow , als provider heb ik orange en die staat er niet bij , PLZ help Bestaat er ook geen second life 4 teens ofzoiets Misschien kost dat geen geld Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Jou beschrijving is niet bepaald specifiek en bevat alles wat de hedendaagse MMORPG bevat,Ik denk ook dat het Guild Wars (Factions) waarom factions, je hebt ook nog NF en prof, en de nieuwe die er aan komt?? en ik denk niet dat het guild wars is of WoW omdat hij het heeft dat je je char in de puntjes kan aanpassen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.