Jump to content

Iemand dit al gezien

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vond het wel grapig om te zien, hebben jullie dit al gezien ?

Ik heb de foto in mapvieuwer getroken, in die legerbasis in de dessert

Geplaatst:

Ja dit heb ik ook al eens gezien, een hele grote kaart, die deels 3D is. Hij licht in Area 69.

Er zijn wel meer mappen van SA, ook in de Ranch van Toreno, of in zo'n barretje, met zo'n schotel.

Geplaatst:

hey

ruud31 waar heb je die 3d plaatje

die plaatje is wel heel erg mooi :Y

Geplaatst:

Heb je deze al gezien? Dit is een 3D kaart. Heuvels, bergen alles. OOk wel leuk om te zien:

http://img448.imageshack.us/my.php?image=mapviewer0jw.jpg

Hmm die ziet er wel mooi uit! Zo kan je best duidelijk San Andreas bekijken. :bier:

Alleen; wat is dat bovenste stukje helemaal bovenaan? Is dat soms dat gedeelte van Liberty City? ;)

Ja, dat is Liberty City. Alleen is het niet duidenlijk te zien. Als je de foto geladen hebt, dan kun je nog eens op de foto klikken voor de grotere versie!

Geplaatst: (bewerkt)

Ja dat kan je gaat in de missie Saint Mark's Bistro naar Liberty City, meer info over die missie vindt je hier. Je kan er ook nog met een glitch heen, alleen weet ik niet hoe dat moet.

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

Heb ik eigenlijk nog nooit gezien..

Echt voor het eerst..

Wel raar;) :puh:

Respect! :t

sarwish Geplaatst 9 May 2006, 20:13:57

kan je dan ook naar libberty city gaan ofzo :?

Je kan er op verschillende manieren komen.

Het ligt er ook maar net aan waar je SA op hebt.

Als je hem op de pc hebt kan je er zo heen teleporteren.

Op de ps2 moet je gebruik maken van een glitch.

Op de site van WikiGTA kan je er genoeg over vinden:

- http://nl.wikigta.org/index.php/Liberty_Ci...den_Interior%29

En hier ook nog een topic met genoeg informatie over het teleporteren met de pc:

- http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=24081&st=0

Ga dit eerst maar eens lezen. ;)

Als je dan nog vragen hebt, horen we het wel.

Bewerkt: door Scooter
kan je dan ook naar libberty city gaan ofzo :?

Je kunt jezelf er ook heen teleporteren. Nu kn je door een klein stukje van LC doorlopen. Je kuntd an het stukje zien waar je tijdens de missie Saint Marcs Bistro komt zien. Om je erheen te teleporteren moet je de de teleporter downloaden van GTAGames.nl en jezelf er heen teleporteren door de juiste coordinaten in te voeren.

Dit is bedoeld voor de PC versie. Ik heb geen flauw idee hoe het in de X-BOX en de PS2 versie gaat.

Hoe teleporteren?

Opmerking: Ik gebruik hier als voorbeeld hoe je naar Liberty City kan.

1. Let op: Als je Nederlandse Windows gebruikt (Met ',' als scheidingsteken) dan moet alle punten van de coördinaten veranderen naar een komma. Voor alle Niet Nederlands Windows de punt laten staan!
  2. Download San Andreas Place manager gemaakt door Jacob.
  3. Pak het uit met WinRAR.
  4. Start het bestand "San Andreas Place Manager.exe"
  5. Druk op "Add place" vul de X, Y en Z as in (In mijn geval het warenhuis: X: "1416,711" - Y: 2,114117 - Z: "1000,926") en als naam: "Warenhuis" (Of zoiets) en druk op "Add place". En klik daarna op "Ja".
  6. Je ziet nu weer het hoofdvenster en in de lijst (links) staan: "Warenhuis".
  7. Start GTA: San Andreas, ga naar binnen in de Gantom Gym in Los Santos.
  8. Ga terug naar het "San Andreas Place Manager" venster (Alt+Tab of het Windows teken op je toetsenbord)
  9. En druk op "Teleport" en ga terug naar het spel.
  10. Je zit nu in een soort van leeg warenhuis. (Is dit niet zo ga dan terug naar stap 3)
  11. Ga weer terug naar het venster van "San Andreas Place Manager" en gebruik stap 3 maar dan met de naam: "Liberty City" en de coordinaten; X: "-783,2614" - Y: "503,1347" - Z: "1381,6000" (Druk daarna op "Add Place" en daarna "Ja").
  12. Selecteer nu "Liberty City" in de lijst in de hoofdvenster en druk op Teleport.
  13. Ga weer naar GTA: San Andreas en zie. Let wel op. Je kan maar op een klein gedeelte lopen in LC. En je kan de Jetpack niet normaal gebruiken (Tenzei je op één of andere manier ervoor zorgt dat de Hoogte limiet van Jetpack weg gaat).

Veel plezier!

--

Liberty City Hemel

Toegang: Teleporteer eerst naar het Warehuis 2.

Warehuis 2

X: 1416,711

Y: 2,114117

Z: 1000,926

Liberty City

Opmerking: Je kan maar op een vrij klein gedeelte staan. Hier is een plaatje van waar je kan lopen (Gele gedeelte)

Screenshots: Klik

X: -783,2614

Y: 503,1347

Z: 1381,6000

Liberty City Airport

Opmerking: Je kan op sommige zwarte plekken lopen

Screenshots: Klik

X: -1863,15

Y: -21,6598

Z: 1060,15

Edit: Scoote was me voor :)

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Ik vond het wel grapig om te zien, hebben jullie dit al gezien ?

Ik heb de foto in mapvieuwer getroken, in die legerbasis in de dessert

iemand dit al gezien ?

sorry :$ .. maar .. nouja laatmaar

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...