cj lover Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 ik heb een vraag over chaetdevice als ik chaetdevice op mijn psp zet kan ik hem dan nog 100% uitspelen want bij sommige gta games is dat als je chaet gebruikt dat je hem geen 100% kan uitspelen is da ook zo bij chaetdevice als je dat gebruikt dat je gta lcs niet meer 100% kan uitspelen Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Volgens mij maakt het niks uit, want de cheatdevice is een trainer, en de cheats worden dan volgens mij niet ingame geteld. In dit topic staat nog meer info over de cheatdevice. Reageren
sarwish Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 ja kan het gewoon iutspelen met de chaetdevice ik heb daar mee 100% gehaalt Reageren
cj lover Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 kzal em rap downloaden Reageren
Advancegta Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 met cheatdevice kan je niet eens storyline doen. dat is namelijk een apparte savegame Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.