Robin2130 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 De witte, iPod-achtige uitvoering van de draagbare PlayStation ligt half mei in Europese winkels. Sony plant verder nieuwe draadloze diensten: marketinghotspots en downloadbare stadgidsen.De witte PSP was tot voor kort alleen te koop in Japan en via grijze import. Technisch is de witte handheldconsole identiek aan zijn zwarte evenknie en ook de prijs zal hetzelfde zijn. Na de zomer verschijnen in samenwerking met Lonely Planet stadsgidsen die gebruikers op hun PSP kunnen zetten. De gidsen dragen voorlopig de naam 'Planet PSP', maar dit kan nog veranderen. In eerste instantie zijn Sony en Lonely Planet van plan gidsen voor Amsterdam, Barcelona, Londen, Parijs, Praag en Rome uit te brengen. Een Planet PSP-gids zal geschreven informatie uit de bekende Lonely Planet-reisboeken bevatten, aangevuld met video's en gesproken tours. Reizigers zullen ook zelf maatgesneden routes kunnen bouwen en updates met actuele informatie kunnen downloaden. Sony heeft ook plannen voor 'PlayStation Spots'. Dat zijn mobiele wifi-hotspots die tijdens evenementen worden opgezet om informatie te verspreiden naar PSP-eigenaars. Het idee is dat de draadloze netwerken vooral voor marketingdoeleinden worden ingezet, bijvoorbeeld om reclame te maken voor een muziekgroep of een film. Niet echt mijn smaak, maar toch wel leuk dat er nu eens een ander kleurtje komt. Ik denk dat er later meer zullen volgen. foto: Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Dit vindt ik Lame dat hij nu pas komt . In Vietnam.. dat is nu zo een arm land en daar hebben ze zulke dingen dan al. Psp, Ipods, Laptops.. Ook Tv reeksen, 24, Lost Season 2 enz... Maar zou je ook alleen die hoes kunnen kopen voor je Psp ? Dus de orginele eraf vijzen en niuwe erop ? Dan zijn ook al je krasjes verholpen. Bewerkt: 9 mei 2006 door Giorgo Reageren
Eli R Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Wit is altijd beter , word minder snel warm door zon enz. Reageren
gta san adreas fan @ Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 en is wel sneller vies Reageren
Rekam Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Hij zou normaal met Pasen released worden in Europa, maar dit heeft SCEE weer uitgesteld. Ik heb een PSP en ben er content mee. Reageren
LucasV Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Oud nieuws. Maar ik heb er al één, ik ben dan ook niet van plan om er nog één te kopen. Ik ga voor de Nintendo Dual Screen Lite. Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Ik vind dat wit er eigenlijk een beetje goedkoop uitzien. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Geweldig, ik ben op dit moment helemaal in de ban van PSP. Ik vind het nog leuk ook, ik denk dat de cover alleen anders is. Volgens mij zitten er geen extra functies bij. Ik heb meteen een plaatje opgezocht hoe de witte PSP eruit gaat zien. Hier is een foto van de voor en achterkant. Ik heb hem namenlijk al via de grijze import gekregen, dus.. Maar jongens: Mondje dicht he -+- Bewerkt: 10 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Ik vind dat wit er eigenlijk een beetje goedkoop uitzien. Hellemaal mee eens Piet. Wit is ook toch geen kleur voor een sony psp. Silver da,s mischien wat. Maar ik heb al een sony psp. Dus ik ga er niet nog een kopen. En Ruurd. Ik zou voor de zwarte sony psp gaan. Niet voor die witte. Als je het aan mij vraagt. Krijg je dit antwoord. Iedereen heeft al een zwarte sony psp. Dan gaan ze 9 maanden later een witte maken. Ik denk dat hij niet goed word verkocht. Hij ziet er zeker heel goedkoop uit. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Zo'n witte is natuulijk wel stoer. Het enige nadeel dat mij lijkt is: Hij wordt zo snel vies, je ziet makkelijk vingerafdrukken enzovoort. Op een zwarte PSP zal het wat meer meevallen. Het is over 5 dagen half mei, dus ik ben zeer benieuwd hoe hij er in werkelijkheid uitziet. Wat mij mening erover is dat de zwarte mooier is, maar ik ben benieuwd! Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik ben ook wel van plan voor een psp te kopen. Maar ik weet niet als ik een witte of zwarte psp ga kopen. Ik moet eerst is de witte psp in het echt zien!!! Reageren
nick11123 Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 ziet er wel vet !!! uit en frisser maar je kan de vuil wel sneller zien en vingerafdrukken zie meer op een zwarte PSP denk ik Reageren
LucasV Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Wit ownt op alles! iPod, Mac's, PlayStation Portable, etcetera. Reageren
VforV Geplaatst: 17 mei 2006 Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 Ik wist al dat hij ging uitkomen. Ik was voor de release van de zwarte PSP hier lid van LikSang, een Japanse (Engelstalige) gamesite. Daar zag je de aankondigingen al. Ook zijn er ontelbare faceplates voor de PSP. Hier liggen ze echter nog niet in de rekken, bestellen dus als je dat echt wil. Reageren
LucasV Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Heeft iemand 'm al zien liggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.