Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Yes, echt goed dat hij nu uit is.

/me hugs sa-mp team :)

RECLAME CRIFOX, MAG NIET :)[/font]:puh:

Bewerkt: door Big Smoke

Ik heb net even gespeeld, zat met 8-Ball in een server, vindt het best leuk, maar er waren alleen minuguns, misschien ga ik wel even naar jou server Cri.

Heb even in die server gezeten, en vondt het wel leuk, Dynamic van dit forum kwam ook nog langs.

Ik vindt het tot nu zeer leuk.

Hier een paar screens:

Crifox je kreeg nog een compliment over je server:

sp1jq.th.jpg

Nog 1:

sp24xb.th.jpg

Bewerkt: door Typhoon
Geplaatst:

vette cille :bier:

heb hem net gespeeld en zeer mooi en luek

allen jammer dat er nog bugs inzitten :duh:

Geplaatst:

Dat vind ik ook jammer ze hadden veel beter de release nog enkele weken uit kunnen stellen en de versie veel beter maken. Een eerste indruk is altijd de beste, ik vind het af en toe iets teveel bugs. Dat is zeer jammer we hadden nog veel meer voor hun kunnen testen met de public beta's. Maar hoe dan ook; het is echt wel cool. Alleen af en toe een klein beetje te druk :sigaar:.

Geplaatst:

Ik ga hem zometeen downloaden, eerst me huiswerk doen :puh: .

Ik ga er de komende dagen van genieten, net als veel andere.

Moet je voor deze multiplayer MTA:SA eruit halen of kan die gewoon erin blijven staan?

Edit:

En hoe kan je een eigen server maken en op welke servers zitten jullie

Wel klote dat hier geen serverlijst in zit nou moet je van alles het IP adres en de port weten

Bewerkt: door W³bster
Geplaatst:

Omg, er zit gewoon een server browser in! Serieus, leer even kijken. MTA:SA hoef je er niet voor te uninstallen, je kan SA-MP gewoon draaien. Om een server te maken moet je de files downloaden op www.sa-mp.com

Geplaatst:

Hij is echt vet wel jammer dat de meeste mensen godver***** te dom zijn om te snappen dat San Fierro TDM Team Death Match is :@:@ Ik zit me daar echt vreselijk aan te ergen zitten ze daar elkaars team-mates te spawn killen :@ :@

Maar dat maakt niet uit :puh: want het is veels te leuk

Geplaatst:

Echt LEUK! Véél beter dan MTA (sorry voor de MTA verslaafden :puh: ) Hier kan je rondlopen en schieten :D

Alleen de server is een beetje druk :(

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...