Fuffie Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) heb je wat tips en trucs zet ze dan hier neer bijvoorbeeld hoe krijg je de andromada hoe kom ik in LC enz. er worden veel topics gemaakt over tips en trucs en andere shit ik heb nou iets makkelijks gemaakt Bewerkt: 9 mei 2006 door fuffie Reageren
coz Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 zou het niet een stuk makkelijker zijn met inderdaad tips en tricks bijgevoegd ? nu krijg je dus als iedereen jouw idee zal volgen 1 lange draad met allerlei meest uiteenlopende tips als iedereen er een topic over maakt dan kan je er wat sneller doorheen heb ik al - heb ik al - heb ik al - heeey Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 De andromada kan je met meerder dingen spawnen bijvoorbeeld met deze trainer. Je kan hem ook met Noob-Mod V2 spawnen, die kan je op www.gtagames.nl downloaden. Bekijk dit topic op gtaforum.nl eens en deze pagina op wikigta.org. Daar staat meer over de mogelijkheid om in Liberty City in. Reageren
killerfragger Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 deze tool kan ook dan kan je meteen elke voertuig spwanen die je maar wilt >>>>> TOOL<<<<< Reageren
Fuffie Geplaatst: 17 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 mei 2006 met fraps kun je dingen opnemen bij Gta san andereas Reageren
megamaggot Geplaatst: 5 juli 2006 Rapport Geplaatst: 5 juli 2006 heey:D Om snel van de politie af te zijn neem je een motor of een snelle auto en volg je het treinspoor,de politie zal je niet volgen,slecht 1 of 2 agenten met motor.Als er een trein aan komt langs voor moet je net langs de trein links gaan rijden en de agenten knallen tegen de trein aan.Volg nu het treinspoor tot je dicht bij een savehouse bent. greetz Reageren
kristof01 Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 -stap in een amulance en je krijgt 25% healt! -knal in een amunation die man snel neer je hebt weer kogels erbij -prostituees hebben meestal een mes op zak! -> ze zijn mekkelijk te doden. grtz kristof01 Reageren
Die Hard Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 Heejj!! Hier een tipje van mij!! Doe je mee aan een straatrace o.i.d., zorg er dan voor dat je Nitro's op je auto hebt. Dees kan je krijgen door je auto op te pimpen!! Greets GTA GG Reageren
Caltson Geplaatst: 6 juli 2006 Rapport Geplaatst: 6 juli 2006 (bewerkt) Heejj!! Hier een tipje van mij!!Doe je mee aan een straatrace o.i.d., zorg er dan voor dat je Nitro's op je auto hebt. Dees kan je krijgen door je auto op te pimpen!! Greets GTA GG ..niet slecht bedoelt hoor,maar krijg je geen standaard auto als je aan race begint?(buiten high stakes,low rider) toch leuk gevonden Mijn trucje.. als je nitro leeg is,stap dan gewoon uit,dan is je bak weer volgeladen met nitro Greetz Bewerkt: 6 juli 2006 door gtagangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.