Jump to content

Home made tips en trucs

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

:) heb je wat tips en trucs zet ze dan hier neer bijvoorbeeld hoe krijg je de andromada hoe kom ik in LC enz.

er worden veel topics gemaakt over tips en trucs en andere shit ik heb nou iets makkelijks gemaakt

Bewerkt: door fuffie
Geplaatst:

zou het niet een stuk makkelijker zijn met inderdaad tips en tricks bijgevoegd ?

nu krijg je dus als iedereen jouw idee zal volgen 1 lange draad met allerlei meest uiteenlopende tips

als iedereen er een topic over maakt dan kan je er wat sneller doorheen

heb ik al - heb ik al - heb ik al - heeey ;)

Geplaatst:

De andromada kan je met meerder dingen spawnen bijvoorbeeld met deze trainer.

Je kan hem ook met Noob-Mod V2 spawnen, die kan je op www.gtagames.nl downloaden.

Bekijk dit topic op gtaforum.nl eens en deze pagina op wikigta.org.

Daar staat meer over de mogelijkheid om in Liberty City in.

• 1 maand later...
Geplaatst:

heey:D

Om snel van de politie af te zijn neem je een motor of een snelle auto en volg je het treinspoor,de politie zal je niet volgen,slecht 1 of 2 agenten met motor.Als er een trein aan komt langs voor moet je net langs de trein links gaan rijden en de agenten knallen tegen de trein aan.Volg nu het treinspoor tot je dicht bij een savehouse bent.

greetz :cya:

Geplaatst:

-stap in een amulance en je krijgt 25% healt!

-knal in een amunation die man snel neer je hebt weer kogels erbij ;)

-prostituees hebben meestal een mes op zak! -> ze zijn mekkelijk te doden.

grtz kristof01

Geplaatst:

Heejj!! Hier een tipje van mij!!

Doe je mee aan een straatrace o.i.d., zorg er dan voor dat je Nitro's op je auto hebt. :) Dees kan je krijgen door je auto op te pimpen!!

Greets

GTA GG

Geplaatst: (bewerkt)
Heejj!! Hier een tipje van mij!!

Doe je mee aan een straatrace o.i.d., zorg er dan voor dat je Nitro's op je auto hebt. :) Dees kan je krijgen door je auto op te pimpen!!

Greets

GTA GG

..niet slecht bedoelt hoor,maar krijg je geen standaard auto als je aan race begint?(buiten high stakes,low rider)

toch leuk gevonden ;)

Mijn trucje.. als je nitro leeg is,stap dan gewoon uit,dan is je bak weer volgeladen met nitro

Greetz :cya:

Bewerkt: door gtagangster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...