DvDGta Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 hey, vaak bij een screenshot zie ik rechts onderin een km/h teller maar die kan ik nergens vinden.... heeft iemand er 1 voor mij met uitleg..... Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ja, op gtagames.nl is een kilometerteller te downloaden. Bij de downloads op gtagames.nl hoort een degelijke readme in het Nederlands te zitten, dus moeilijk zal het niet zijn. Gewoon één of twee bestandjes vervangen. Veel succes en plezier ermee! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Je kunt dit krijgen door middel van een mod te installeren. Na ht installeren van deze mod, zal je rechtsonder een Kilimeter per uur teller in je beeld hebben. Ik zoek even de link voor je waar je deze mod kan downloaden. Momentje -- Flying Dutchman was me voor, maar hier is de download link. Door het te installeren, dan zal er een kilomter teller verscheinen. Je kunt deze mod installeren; lees de bijgeleverder readme, als je die instructies volgt, dan komt het zeker goed. Succes! Bewerkt: 9 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
DvDGta Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 ok thx Huh..... nu zegt SA dat dat hij direcht 9.0 moet hebbe... dat heb ik nooit eerder gehad en nu? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Misschien moet je de nieuwste versie eens installeren. Misschien heb je hem eraf gehaald (dit lijkt me onmogenlijk, maar toch). De nieuwste versie DirectX 9.0c kun je hier downoaden. Het is een kleine moeite om het te downloaden en te installeren, als je dat ggedaan hebt, kun je weer met heel veel plezier en een kilometerteller op je scherm weer SA spelen. Mocht niet helpen, dan kun je altijd SA opnieuw installeren. Maar hie ga ik niet vanuit! Reageren
hydra90 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Ja, op gtagames.nl is een kilometerteller te downloaden. Bij de downloads op gtagames.nl hoort een degelijke readme in het Nederlands te zitten, dus moeilijk zal het niet zijn. Gewoon één of twee bestandjes vervangen. Veel succes en plezier ermee! ehm vaag want ik kan hem nergens vinde bij gtagames onder welke catogorie staat ie???? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Sorry Hyra90, maar hij staat niet op GTAGames.nl. Ik dacht het zelf ook, ik heb net voor je doorgespit en ik vond het niet. Bewerkt: 10 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Ik heb wel even gezocht, misschien kun je hier wat mee? Volgens de maker zit er een speedmeter bij.. check maar even! Ik zoek nog wel even verder voor je, als ik wat gevonden heb edit ik mijn bericht.. Edit: Hier heb ik nog wat voor je, je moet je even registreren maar daar krijg je genoeg voor terug.. Bewerkt: 10 mei 2006 door -Matthijs- Reageren
hydra90 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Sorry Hyra90, maar hij staat niet op GTAGames.nl. Ik dacht het zelf ook, ik heb net voor je doorgespit en ik vond het niet. ha ruurd ben je er nog??? heb je me berichtje aan jouw gestuurd gelezen ik heb nu de allernieuwste versie gedownload die iemand aanraade directx 9.0 van april 2006 hopelijk werkt ut nie wel sou hett kunne zijn dat me mods in de weg zitte want de VC speedometer werkt wel en die werkt metr een dll bestandje ook :S Ik heb wel even gezocht, misschien kun je hier wat mee? Volgens de maker zit er een speedmeter bij.. check maar even! Ik zoek nog wel even verder voor je, als ik wat gevonden heb edit ik mijn bericht.. ow flex ik ga ff gelijk kijke tnx:P Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Even een vraagje (misschien offtopic, maar ik dacht het kan hier wel bij...): Je kunt als je de cdrom van gta sa erin stopt, ook directx installeren... Is dat de laatste nieuwe of niet? Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Ja hoor. Die bij de DVD van San ANdreas zit, is DirectX 9.0c, dat is de nieuwste versie van Direct X. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Hey TQM, Ja hoor. Er is alleen maar een toepassing op je scherm, meer niet. (Dit heb ik gehoord) Dus je kunt gewoon rustig verder spelen, zonder dat er iets met je savegame's gebeurt. Dus, don't worry! Mocht je hem geïnstalleerd hebbe, dan kun je van te voren altijd je savegame's even kopieren naar je bureau blad. Mocht het mis gaan, dan kun je ze zo weer terug zetten. Ook als je de km/uur teller wilt verwijderen, dan kun je de savegame's ook terug zetten. Bewerkt: 10 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.