-Matthijs- Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Werken de save-games dan nog? Als je een Snelheidsteller instaleert zal dat niet de savegames hinderen, sterker nog het heeft er totaal niks mee te maken. Je kan gewoon rustig een Snelheidsteller instaleren, daarna kun je gewoon verder met je savegame! Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Ja hoor. Er is alleen maar een toepassing op je scherm, meer niet. (Dit heb ik gehoord) oke, bedankt, ik ga hem downloaden Eddt: nog een vraag, is dit nou ook van de benzinepomp of is dat een andere en als dat een andere is, werken de savegames dan nog? Bewerkt: 10 mei 2006 door TQM Reageren
hydra90 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Hey TQM,Ja hoor. Er is alleen maar een toepassing op je scherm, meer niet. (Dit heb ik gehoord) Dus je kunt gewoon rustig verder spelen, zonder dat er iets met je savegame's gebeurt. Dus, don't worry! Mocht je hem geïnstalleerd hebbe, dan kun je van te voren altijd je savegame's even kopieren naar je bureau blad. Mocht het mis gaan, dan kun je ze zo weer terug zetten. Ook als je de km/uur teller wilt verwijderen, dan kun je de savegame's ook terug zetten. over welke snelheids meter hebben jullie het?? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 mei 2006 Rapport Geplaatst: 13 mei 2006 Eddt: nog een vraag, is dit nou ook van de benzinepomp of is dat een andereen als dat een andere is, werken de savegames dan nog? Nee, dit is niet van de benzine pomp (in San Fierro bedoel je??). ALs je deze mod installeert, krijg je alleen maar die kilometer teller in beeld. Dat je garage in San Fierro (??) dat zal niet gebeuren, daarvoor zul je andere mods moeten downloaden. (Zulke mods vind je heel veel in de downloadbase van GTAGames.nl over welke snelheids meter hebben jullie het?? Over die ik jou ook gegeven heb. Ik heb hem namenlijk dezelfde link gegeven, die ik jou ook gegeven had! Reageren
Ophion Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 hij doet het niet bij mij ik heb alles goed geinstaleert maar hij doet het niet ( faag ) help aub Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 18 mei 2006 Rapport Geplaatst: 18 mei 2006 Verdwijder de snelheidsteller eens. Misschien ligt het aan die mod, als hij weg is hoort je spel het weer te doen zoals het hoort! Dan is er waarschijnlijk geen probleem meer, je kunt eventueel ook andere mods verwijderen. Reageren
magamed_89 Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 hij doet het niet bij mij ik heb alles goed geinstaleert maar hij doet het niet en nu heb ik die mod vewijdert nu doet ie het wel. maar ik wil die echt im SA ik heb verschillende gedownload van Snelheids Tellers het werkt geen een bij mij . kan iemand me helpen of uit leggen wat er aan dehands is. Dank-U Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 (bewerkt) Heb Je Misschien Versie 2.00? Je Kan Ook De Camhack Downloaden: Op * Drukken En Hij Doet Het CamHack: Klik Dan Zie Je dit: Daar Moet Je op Klikken Succes! Bewerkt: 19 februari 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
'Cr4kSh0tZ! Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 Hallo , Waar vind je dan die Km/teller ; ik had op youtube 1 gezien .. alleen zo balkje met km/h voor en je snelheid.. waar kan ik die krijge? GreetZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.