DaddyPimp Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Een nieuwe mixtape cover van mij, ik vind hem zelf best wel vet geworden Dit heb ik er aan gedaan: Kogelgaten in de achtergrond The Game een Game Over shirt gegeven The Game een blauw oog gegeven Text gestroked zodat het meer op het The Game font lijkt The Game een kogelgat in zijn arm gegeven G-Unit op de muur gezet Bloederige hand in de hoek gezet Heel lichte innerglow bij Game Border om het geheel Rates a.u.b.! Bewerkt: 9 mei 2006 door DaddyPimp Reageren
Le MrG Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik vind hem leuk en geef hem een 9.8 Je bent nog vergeten dat er in z'n linker ellenboog ook een kogelgat zit Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik vind hem leuk en geef hem een 9.8Je bent nog vergeten dat er in z'n linker ellenboog ook een kogelgat zit Goed lezen, die stond er al bij Maar bedankt voor de reactie G! Nog meer reacties mensen? Reageren
Yohan Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Zeer vet gedaan... Alleen nu 1tje met 50 ? Reageren
Daan007 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 WOW, Dit is zonder twijfel je beste Mixtape ever !! Alles heel heel erg mooi. Vooral het nieuwe shirt en blauwe oog is mooi KUTGW 9,9/10 RESPECT ! Reageren
Le MrG Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Wat dom van mij zeg, geen wonder dat ik slecht sta op nederlands Als ik de helft niet lees Reageren
SamShine Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ziet er heel goed uit, alleen ik heb twee minpuntjes voor je: - Probeer tekst te nemen die bij het geheel past, je tekst is een minpunt in veel van je mixtapes covers! - Die hand zit er niet echt relalisties uit, probeer hem helemaal op de muur te plakken! KUTGW! Reageren
Bling Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Mooi gemaakt DaddyPimp Ik geef je een 9,5/10 omdat ie zo mooi en orgineel is Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Ziet er heel goed uit, alleen ik heb twee minpuntjes voor je:- Probeer tekst te nemen die bij het geheel past, je tekst is een minpunt in veel van je mixtapes covers! - Die hand zit er niet echt relalisties uit, probeer hem helemaal op de muur te plakken! KUTGW! - De tekst lijkt erg op het font van The Game, daarom heb ik deze gekozen. Vind hem zelf wel goed passen. - Die heb ik express vooraan gedaan omdat niet alle vingers etc. eraan zitten. Vind het zelf wel mooi, dan lijkt het of hij tegen de voorkant van het CD-Hoesje zit Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 ziet er leuk uit vooral: - blauw oog - de letters game over op het shirt 10/10 Reageren
Dago58x Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Ik vind de sig echt heel vet Kikke!!!! Je Krigjt Van Mij een dikke 10 Reageren
Rullez Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 ziet er zeker leuk uit met die kogel gaten en met die handen op zijn rug hij wordt op gepakt daar de fbi gang Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Haha, thx voor de reacties mensen! Nog meer ratings? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.