Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    13

  • Piet-Herr

    12

  • Crappy-Apple

    11

  • Mania-92

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het lijkt mij vrij onwaarschijnlijk dat ie niet op pc zou uitkomen , volgens mij wordt daarmee ook een hele hoop poen gewonnen ... en alle andere GTA's zijjn voordien al verschenen op PC , waarom dan nu die 'stop'?

Link to comment
Delen op andere websites

.:offtopic:.

ooit gehoort van bill gates maker naja overkoper van windows.

eigenaar van microsoft.

gehoort van de xbox 360.

maker jaja microsoft.

nou dus zou een pc slechter zijn dan een 360 ...?? nee

er zullen al snel (of binnenkort)

nieuwe hardware komen voor tha pc.

dus wees maar niet ongerust pc kan het heus wel aan.

nog iets meestal maakt een gamedevelopment bedrijf (mischien noem ik het nu verkeerd)

de game op een pc (meerdere natuurlijk)

als de game niet op de pc zou kunnen draaien omdat het te mooi is dan zou je eigenlijk problemen krijgen met het maken.

compie die sloom gaat doen ofzo.

.:end of offtopic:.

R* zal zeker nu hun best doen om een vreselijk mooie game te maken.

1 ps3 release titel.

2 nog gehoort van de hotcofee mod(verder ga ik hier niet op in)

en tegenwoordig moeten game bedrijven gewoon mooie games maken anders koopt geen hond ze behalve als die gta heet :puh:

maar die heeft nu ook wel wat grafische aandacht nodig SAD.

greets gybrus

Bewerkt: door gybrus
Link to comment
Delen op andere websites

R* zal zeker nu hun best doen om een vreselijk mooie game te maken.

1 ps3 release titel.

2 nog gehoort van de hotcofee mod(verder ga ik hier niet op in)

GTA4 is geen releasetitel van de PS3, want de PS3 komt deze herfst al uit en GTA4 pas in oktober 2007. Daar zit dus een heel jaar tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

Deze herft al, dat vind ik heel speciaal. Maar in ieder geval, ik ben blij dat GTA IV zo laat komt, want hoe langer het duurt, het beter het wordt, als Rockstart de game gaat maken in ieder geval. In die tijd heb ik alle tijd om me geld te verdienen. En over de PC. Vraag niet de hele tijd of GTA IV erop kom, Toen ze GTA SA maakten werd er ook no niet gesproken over een PC-versie, bij GTA3 en VC ook niet. En het is toch logisch, als hij erop komt, verdient Rockstar Games miljoenen meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een leuke discussie hoor. :)

Kijk de kans is groot dat GTA IV op de PC uitkomt is er groot, alle grote titels kwamen op de PC uit, over dat PC's het niet aan zouden kunnen: Dat is pure onzin, GTAIV komt pas over 1,5 jaar(schatting PC versie) uit dan zijn de PC van die dag echt wel snel genoeg om IV aan te kunnen het is alleen de vraag of iedereen wel zo'n PC zal hebben. Ik denk eigenlijk van niet, ik schat toch wel dat een game die mischien wel de geschiedenis in gaat als de beste game ooit en zeker veel van een PC zal vragen. Ik zat zo te denken aan minimaal een 512MB kaartje(niet alleen het geheugen 512MB maar gewoon het gemiddelde kaliber van een 512 MB kaartje) en goed wat voor processor zou ik nog niet weten aangezien zowel Intel als AMD bezig zijn aan een nieuwe (Familie) micro-processor. dus dat is nog even afwachten. GTA draait op een XBOX360 en PS3 maar ik denk niet dat het ook hun volle vermogen zal vragen, GTA is nooit een game geweest die ging voor de mooiste graphics, maar toch als ik GTA VCS zo bekijk zijn ze wel op die weg. Ik denk dus dat GTA IV opzich wel makkelijk op een beetje goede PC voor het tijdperk 16 oktober 2007 zal GTA IV wel aankunnen, maar niet iedereen zal een PC hebben die GTA IV aan zal kunnen, veel mensen zijn hun PC nu al aan het opmaken voor nex-gen games dus een groot deel zal wel goed zitten, maar veel mensen ook niet. Als ik mijn PC(1,5 jaar oud) nu zou willen opmaken voor nex-gen games, dan zal ik waarschijnlijk zo'n 500 euro kwijt zijn en ik denk niet dat iedereen zal willen neertellen.

Mijn advies is dan ook om gewoon een XBOX360 te kopen, de xbox360 is stukke goedkoper dan de PS3 en ook hiermee kun je gewoon GTAIV spelen, zelfs bij de eerste release. Daarbij heb je met een XBOX gelijk een console waarmee je de komende jaren vele nex-gen games kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat ik is even mijn mening horen, want ik denk toch over sommige dingen heel anders dan dat jij denkt Goliat. Je zegt wel : 'Ik raad je de Xbox360 aan, omdat hij nog vele jaren de next-gen(eration) aan kan'. Daar ben ik het niet helemaal over eens, Microsoft heeft haar console volgens mij al een jaar op de markt daarbij komt dus dat hij nu al aan het verouderen is, ze hebben niet de high-performence hardware in hun console gezet, maar dingen die al wat ouder zijn. Dat is helemaal niet erg, maar dat scheelt weer in prijs. Maar je moet dan ook weten dat hij eerder uitsterft dan zijn/haar concurent de Playstation 3. Playstation 3 komt pas dit jaar op de planken en daarbij komt dat in deze console vooral veel high-performence hardware zit. Vandaar ook zijn/haar prijs, maar als deze console een aantal maanden in de schappen ligt zal deze dalen in prijs en dan begint de verhouding tegenover de Xbox360 reëel te worden.

Tevens kan ik nog wel wat aanmerken op je beargumentering, want je kan op dit moment nog geen console aanwijzen als de beste alhoewel veel het doen zoals Goliat. Maar het punt is het kan nog niet, want de Ps3 heb je nog niet in levende lijven gezien en je hebt er ook niet op gespeeld. En reken er maar op dat Gta IV niet heel grafisch gaat worden, want dat is een Gta nooit geweest. De Xbox360 en de Ps3 bieden gewoon meer kracht en geloof mij de Ps3 geeft zeker weten meer kracht. Dus als er één af zou moeten vallen dan is het de Xbox360 wel. Dan kun je ook zeggen Gta IV komt ook op de Xbox360 dus die is direct hetzelfde of zelfs beter. Een echte gamer gaan voor performance en neit voor de prijs.

Dan kan ik wel toegeven dat als ik een next-gen(eration) console aan ga schaffen dat ik het alleen doe voor de games zoals Gta IV en opvolgers van de Grand Theft Auto serie. Dus ik denk dat ik dan toch voor de Xbox360 ga mits de Ps3 niet in prijsverlaagt. Dan nog als ik de spec(ificatie)s te zien krijg van Gta IV en ze zijn goed te behalen met mijn toekomstige pc dan ga ik niet eens voor een next-gen(eration) console dan wacht ik op de Pc versie, want console(s) zijn in mijn ogen toch geldlokkerij. Ik vindt een game-console alleen uniek als er iets nieuws bij zit zoals de Psp of een ander soort console denk aan de Wii. Desalnietemin we kunnen er hoog of laag over spreken, maar je kan nu nog geen uitspraak over doen zoals: 'Die is beter, nee ik vindt die mooier'.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je nog altijd beter af bent met een goede PC. Oké, een console kan je langer houden, als je mee wilt zijn met de nieuwste games maar daar blijft het bij. Een PC kan je ook nog voor andere dingen gebruiken zoals Internet, schoolwerk en ga zo maar door. Een console kan je enkel gebruiken om te gamen en om films of muziek af te spelen. En bij de Xbox(360) moet je zelfs betalen om online te kunnen spelen, dat is pas geldtrekkerij.

Link to comment
Delen op andere websites

maar microsoft maar geen hardware daar zijn andere bedrijven maar de onderdelen van de pc worden zo snel telkens geupgrade ze gaan steets verder tegen de tijd dat GTAIV uit is is er al een snel genoege pc..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...