Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    13

  • Piet-Herr

    12

  • Crappy-Apple

    11

  • Mania-92

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik weet niet ik zie er een beetje tegen op ... ik had namelijk ergens gelezen dat ze een hele nieuwe kant op zouden gaan .... maar daar zit ik persoonlijk niet op te wachten hoor .... dus ik weet niet . en ook erg raar dat er nu al bekend is dat ie niet op pc uitkomt maarja .... geeft niet ben toch van plan om de PS3 te kopen naja .... we zien wel tegen die tijd

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog helemaal niet bekend gemaakt dat GTA4 niet op de PC uit zou komen, er is alleen nog geen PC-versie aangekondigd. Ik ga er in ieder geval van uit dat hij ook gewoon op de PC verschijnt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zojuist heeft Take 2 Games aan de pers bekend gemaakt dat Grand Theft Auto IV uit komt op oktober 2007 voor Xbox 360™ and PLAYSTATION®3.

Volgens Take 2 zal Grand Theft Auto IV tegelijktijdig uitkomen op PlayStation®3 en Xbox 360™. Het zal op 16 oktober 2007 in North America in de winkels liggen en in Europa op oktober 19, 2007

bron: http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=195753

[/qukomt dat dan niet uit op de oude consoles bv playstation 2 ?? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, waarschijnlijk niet op de xbox en ps2. Misschien dat de computer nog wel later komt maar daar is nog niets over bekend. ps2 en xbox kunnen het waarschijnlijk niet aan vandaar alleen next gen. consoles zoals xbox360 en ps3 :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Sooo dan kheb die resenties gelezen.. bijna allemaal :bonk:

Niet normaal hoe goed die resenties waren joh 8)

Allemaal nieuwe mods enzoo..

hij staat ckr op 1 bij mij...

naast assassins creed dan hea :engel:

whahaha lol

Greetz :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...