Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    13

  • Piet-Herr

    12

  • Crappy-Apple

    11

  • Mania-92

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Komt hij ook op de PC uit ?

Dat weet momenteel nog niemand, niemand kan je dit dus ook vertellen.

Ik zelf denk van niet, maar er zijn zat andere mensen die juist weer denken van wel.

oke thx

Link to comment
Delen op andere websites

Voor PS3 zijn er toch BluRay disc's ? Zijn die niet te gebruiken voor PC. Want er zou toch 53gb op zo'n schijfje zitten ?

Als jij een bluray player van minimaal €700,- inbouwt. ^^

^ nou ik denk wel wat langer.

een PS2 spel naar de PC porten is wel effe wat anders dan een spel op Blu-Ray DVD porten naar PC...

en zou je dan niet een Blu-Ray lezer moeten hebben?

Weet je wel wat porten inhoud? Bijv bestanden die leesbaar zijn voor pc omzetten in bestanden die de PS2 kan lezen. En of de bestanden nou op het ene of het andere opslagmedium staan maakt niks uit, ze blijven hetzelfde.

Porten is het aanpassen van software, met als doel deze te laten draaien op een ander operating system of CPU dan waarvoor de software oorspronkelijk voor was ontwikkeld.

Het heeft dus niks met bluray of dvd te maken.

Wat 'Certified Gangsta' probeert te zeggen is dat het spel nooit op een DVD zal passen, ten eerste zal Rockstar wel moeten aangezien deze ook op de Xbox 360 uitkomt. :)

Als het spel op de PC uitkomt zal deze wel in verschillende delen opgesplitst worden zodat deze op 3/4 DVDtjes past. ;)

Past hij dan niet op een DVD schijfje, ik zal eens kijken hoeveel erop kan!

Op een normale cd schijfje kan 700MB je hebt ze ook in 800MB of 900MB...

Op een DVD schijfje kan 4,7GB....dan heb je ze ook nog van 8,5GB......

En dan heb je natuurlijk ook nog BluRay die zijn 53GB en je hebt ze vast nog wel in anderen formaten ik heb ze ook gezien voor 15 GB.

Dat heb je mis, de HD DVD bevat 15GIGE en de bluray disk 25 en 50. (53 kan ook best iig rond de 50)

Ik heb het niet over HD gehad maar je hebt gelijk die zijn 15GB en de BluRay zijn wel 53GB want die kun je overal kopen over internet Opus.nl

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wat hierboven al meerdere keren is aangegeven, is dat rockstar inderdaad bevestigd heeft dat GTA4 op de PS3 en de XBOX 360 uitkomt.

Voor de PC is het dus simpelweg afwachten, aangezien iedereen iets anders beweert, en er geen duidelijke bewijzen zijn of GTA4 voor dit platform zal verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk ( weet wel zeker) dat hij een jaar later op PC komt

En waar baseer je dat op als ik vragen mag?

Omdat het ook zo bij GTA SA was.

Ja en als ze GTA 4 niet op de PC uitbrengen lopen ze ook nog veel miljoenen mis.

Link to comment
Delen op andere websites

het maken van gta VI op de pc kost ook veel geld en er is steeds minder vraag voor de pc.

ik heb hem ook liever op de psp.

dus het word heel lang wachten :duh::duh::7

PSP sorry maar dat ding kan het spel niet aan hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk ( weet wel zeker) dat hij een jaar later op PC komt

En waar baseer je dat op als ik vragen mag?

Omdat het ook zo bij GTA SA was.

Dus? Het verleden wil niks zeggen, Duitsland is de 1ste en 2de WO begonnen wil dat ook zeggen dat ze de 3de beginnen?...

ik denk ( weet wel zeker) dat hij een jaar later op PC komt

En waar baseer je dat op als ik vragen mag?

Omdat het ook zo bij GTA SA was.

Ja en als ze GTA 4 niet op de PC uitbrengen lopen ze ook nog veel miljoenen mis.

En waar baseer je dat op, lijkt mij dat sony ook niet gek is. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...