Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!


Joriz

Recommended Posts

ik denk ( weet wel zeker) dat hij een jaar later op PC komt

En waar baseer je dat op als ik vragen mag?

Omdat het ook zo bij GTA SA was.

Dus? Het verleden wil niks zeggen, Duitsland is de 1ste en 2de WO begonnen wil dat ook zeggen dat ze de 3de beginnen?...

ik denk ( weet wel zeker) dat hij een jaar later op PC komt

En waar baseer je dat op als ik vragen mag?

Omdat het ook zo bij GTA SA was.

Ja en als ze GTA 4 niet op de PC uitbrengen lopen ze ook nog veel miljoenen mis.

En waar baseer je dat op, lijkt mij dat sony ook niet gek is. 0_0

Gewoon is toch zo als ze als ze GTA 4 niet op de PC uitbrengen lopen ze gewoon miljoenen mis.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    13

  • Piet-Herr

    12

  • Crappy-Apple

    11

  • Mania-92

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik denk ( weet wel zeker) dat hij een jaar later op PC komt

En waar baseer je dat op als ik vragen mag?

Omdat het ook zo bij GTA SA was.

Dus? Het verleden wil niks zeggen, Duitsland is de 1ste en 2de WO begonnen wil dat ook zeggen dat ze de 3de beginnen?...

ik denk ( weet wel zeker) dat hij een jaar later op PC komt

En waar baseer je dat op als ik vragen mag?

Omdat het ook zo bij GTA SA was.

Ja en als ze GTA 4 niet op de PC uitbrengen lopen ze ook nog veel miljoenen mis.

En waar baseer je dat op, lijkt mij dat sony ook niet gek is. 0_0

Gewoon is toch zo als ze als ze GTA 4 niet op de PC uitbrengen lopen ze gewoon miljoenen mis.

En wat nou als sony, microsoft of een ander bedrijf miljoenen betaald om een pc release te verhinderen? 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk ( weet wel zeker) dat hij een jaar later op PC komt

En waar baseer je dat op als ik vragen mag?

Omdat het ook zo bij GTA SA was.

Dus? Het verleden wil niks zeggen, Duitsland is de 1ste en 2de WO begonnen wil dat ook zeggen dat ze de 3de beginnen?...

ik denk ( weet wel zeker) dat hij een jaar later op PC komt

En waar baseer je dat op als ik vragen mag?

Omdat het ook zo bij GTA SA was.

Ja en als ze GTA 4 niet op de PC uitbrengen lopen ze ook nog veel miljoenen mis.

En waar baseer je dat op, lijkt mij dat sony ook niet gek is. 0_0

Gewoon is toch zo als ze als ze GTA 4 niet op de PC uitbrengen lopen ze gewoon miljoenen mis.

En wat nou als sony, microsoft of een ander bedrijf miljoenen betaald om een pc release te verhinderen? 0_0

dat zou microsoft niet doen , want bijna alle computers lopen op hun software, dus voor als ie op vista uitkomt, zouden mensen vista er ook nog voor gaan kopen denk ik. dat zou sony wel weer doen omdat ze willen dat microsoft er niet al te veel aan verdient :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

heb gehoord dat de nieuwe GTA alleen uitkomt op PS3 en XBOX360...

zelf net een nieuwe PSP gekocht en nu kan ik GTAIV dus niet kopen!! Ik hoop dat ze het tog binne enkele maanden of weken gaan uitgeven voor PSP anders freak ik... weet er iemand hier meer over want misschien is mijn informatie totaal fout :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

heb gehoord dat de nieuwe GTA alleen uitkomt op PS3 en XBOX360...

zelf net een nieuwe PSP gekocht en nu kan ik GTAIV dus niet kopen!! Ik hoop dat ze het tog binne enkele maanden of weken gaan uitgeven voor PSP anders freak ik... weet er iemand hier meer over want misschien is mijn informatie totaal fout :cry:

Voor de PSP komt waarschijnlijk Los Santos/ San Fierro of Las Venturas Stories dus redenen voor paniek is er niet ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best jammer zijn als GTAIV niet voorop de PC zou verschijnen maar ik denk dat die geruchten toch wel nep zijn of dat ze niet kloppen, R* zal als eerst voor op de Xbox360 en de PS3 paar maanden verkopen en daarna denk ik dat er nog 1 voor op de PC zal verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou best jammer zijn als GTAIV niet voorop de PC zou verschijnen maar ik denk dat die geruchten toch wel nep zijn of dat ze niet kloppen, R* zal als eerst voor op de Xbox360 en de PS3 paar maanden verkopen en daarna denk ik dat er nog 1 voor op de PC zal verschijnen.

Er gaan geruchten naar toe!

Ik wil geen Xbox 360

En een Play Station 3 kost nou te duur!

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...