Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!


Joriz

Recommended Posts

(even zonder londen en dat soort)

gta 1

gta 2

gta 3 liberty city

gta vice city (met engine van 3)

gta san andreas (met engine van 3)

gta 4

klinkt veel belovend

maar als ze dat weer met dezelfde engine doen wordt ik gek :D

zowieso .. nog ff 1,5 jaar wachten ;(

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    13

  • Piet-Herr

    12

  • Crappy-Apple

    11

  • Mania-92

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jammer dat het eerst op de Playstation 3 en Xbox360 uitkomt en niet ook op de PC.

Dan zal je natuurlijk weer een half jaar moeten wachten. :? (Net als bij San Andreas)

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk komt er wel een PC release. Maar deze komt zoals gewoonlijk waarschijnlijk een half jaar later.

Zo dwingen ze je een console te kopen.

Gelukkig, anders was mij leven verpest!! :puh:

Daar ben ik wel blij om, het duurt nog wel even, maar het is het wel waard, vindt ik.

Ik ga veel posten in dat fora als hij uit is, alleen ik kan de console versie niet spelen, dus ik kan nog niet mensen helpen. :engel:

Ik kijk er in iedergeval al met smart naar uit!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er wel blij mee dat ie ook op de 360 uitkomt. Eerst dacht ik er aan een PS3 te kopen, maar die presentatie van Sony gisteren viel wel erg tegen. Nu heb ik dus wat meer ruimte om te kiezen :)

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

ik ga gta IV ook op Xbox 360 kopen (krijg volgende week een Xbox 360 )

ps : echt super van die Xbox 360 live :Y dan kan je blijven speelen als je het spel uithebt :schater::engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem denk zelf voor de PS3 kopen, omdat ik het niet waard vind om speciaal voor GTA IV - Online een XBOX360 te kopen. Ik ben trouwens ook wel een beetje gek om een PS3 te kopen voor 1 spel. Ach er zullen vast wel meer leuke games voor de PS3 komen. In ieder geval zo'n Xbox360 vind ik iets te duur voor wat je krijgt. Verder prima aparaat hoor, maar ik wil Gta gewoon kunnen spelen met een degelijk aparaat. Alhoewel ik het heel jammer vind dat sony niet met RockstartNorth (games) in onderhandeling is geweest voor een online platform zou in ieder geval genoeg geld aan verdiend kunnen worden. Door middel van een betaal systeem. Maar Microsoft heeft iedereen in zin zak (spreekwoord), ach ik zie nog wel even. We hebben in ieder geval de bevestiging. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hem denk zelf voor de PS3 kopen, omdat ik het niet waard vind om speciaal voor GTA IV - Online een XBOX360 te kopen. Ik ben trouwens ook wel een beetje gek om een PS3 te kopen voor 1 spel. Ach er zullen vast wel meer leuke games voor de PS3 komen. In ieder geval zo'n Xbox360 vind ik iets te duur voor wat je krijgt. Verder prima aparaat hoor, maar ik wil Gta gewoon kunnen spelen met een degelijk aparaat. Alhoewel ik het heel jammer vind dat sony niet met RockstartNorth (games) in onderhandeling is geweest voor een online platform zou in ieder geval genoeg geld aan verdiend kunnen worden. Door middel van een betaal systeem. Maar Microsoft heeft iedereen in zin zak (spreekwoord), ach ik zie nog wel even. We hebben in ieder geval de bevestiging. :)

OFFTOPIC : echt niet ik wil nu niet duscusieren maar de ps3 gaat meer kosten dan de Xbox 360 en de ps3 is maar 3x beter dus ik kies voor Xbox 360 maar effe

________________________________________________________________________________

_______

ONTOPIC : waneer komen de eerste screens
:puh:
?

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata
Link to comment
Delen op andere websites

Jij geeft zelf al aan dat de PS3 3x sneller is dan de Xbox waarom ga je dan niet voor de PS3? :clown:

Ik denk dat je daar nog eerst even op moet wachten de eerste Art (tekeningen) zullen aan het eind van het jaar wel komen, maar echte screens zul je nog niet zo snel moeten verwachten. De textures zullen eerst gemaakt moeten worden.
Link to comment
Delen op andere websites

Jij geeft zelf al aan dat de PS3 3x sneller is dan de Xbox waarom ga je dan niet voor de PS3? :clown:

Ik denk dat je daar nog eerst even op moet wachten de eerste Art (tekeningen) zullen aan het eind van het jaar wel komen, maar echte screens zul je nog niet zo snel moeten verwachten. De textures zullen eerst gemaakt moeten worden.

ik heb geen gedult voor de ps3 :puh: liever snel ik weet het niet goed :Y

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...