Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!


Joriz

Recommended Posts

:cab:

Bah, waarom altijd eerst op de Consoles en dan op de PC

Nouja, dan maar 0.5 jaar wachten, ik koop nog wel eens een Console als ik er een wil

wat ik me afvraag wat de spec dan gaan zijn op de pc en dat het better kwalitiet gaat ziojn op pc

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    13

  • Piet-Herr

    12

  • Crappy-Apple

    11

  • Mania-92

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wow relax dat ze nu eindelijk bekendmaken dat hij uitkomt! :klap: Kan echt niet wachten! Maar het wordt nog wel even sparen voor de PS3 :puh:

Of je koopt een Xbox 360...

Ik hoop nu wél met online-functies. Ik ga er wel van uit; Grand Theft Auto: Liberty City Stories is ook in de multiplayer speelbaar met WiFi.

Maarja, laten we het rustig afwachten. Vanzelf komen er wel screens, art of een trailertje wat de engine allemaal inhoud ofzo. Maar Rockstar laat die shit meestal niet zo snel zien. Maarja, ik hoop op een speelbare versie op de E3 2007.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit te denken om een ps3 ven 600 euro te kopen ik denk toch dat ik de ps3 ga kopen wat vinden julie ervan ? ik denk dat gtaIV veel mooier eruit gaat zien als op Xbox 360

Link to comment
Delen op andere websites

Is het echt zeker dat het GTA IV is of is die IV nog een codenaam. Want ik vind het wel jammer. GTAIII hadden ze ook beter naar de stad genoemd: GTA Liberty City. Dan zullen de (eventuele) opvolgers van IV ook weer met steden in de naam zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het echt zeker dat het GTA IV is of is die IV nog een codenaam. Want ik vind het wel jammer. GTAIII hadden ze ook beter naar de stad genoemd: GTA Liberty City. Dan zullen de (eventuele) opvolgers van IV ook weer met steden in de naam zijn.

Op Rockstars site staat het GTA IV logo al, dus ik neem aan dat dat het echt wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Yes yes yes! Eindelijk! Het is niet veel info, maar ik wachte er op! :klap:

Maar wacht eens even... In oktober 2007!?!?! Eerst vertelden ze dat ie eind 2006 uit zou komen! :-(

Dat is nog keilang wachten! Dat zijn dan wel weer rotstreken, vind ik. :@

Nouja, ik ben benieuwd waar de nieuwe GTA zich gaat afspelen e.d., en dan ga ik me maar voorlopig even oriënteren op GTA: Vice City Stories... ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Aaah eindelijk eens duidelijkheid :)

Ik zal weer ongeduldig wachten op de release van GTA IV.

Natuurlijk zal er een PC release komen, dat heeft Rockstar altijd al gedaan, dus waarom nu ineens niet?

Zoals Joriz al zei, dwingen ze je op die manier om een console aan te schaffen.

Maar ik wacht dan wel 2 jaar voor de PC release :)

En nu eerst maar eens wachten op meer info en natuurlijk ook screenshots:)

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk zal er een PC release komen, dat heeft Rockstar altijd al gedaan, dus waarom nu ineens niet?

Het zinnetje "Natuurlijk zal hij tijdelijk exclusief op de PS3 uitkomen, dat heeft Rockstar altijd al gedaan, dus waarom nu ineens niet?" gaat ook niet op.

Ik geloof best dat ie ook op de PC uitkomt, maar dit argument klopt niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...