Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!

Recommended Posts

Geplaatst:

Nou..Ik ga flink sparen voor een nieuwe p.c te bouwen volgend jaar zomer.

Er komen ook super Titels uit op de p.c

Dus als Gta: IV op de p.c uitkomt,weet ik zeker dat me p.c dat aankan. :)

• Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SamShine

13

• Piet-Herr

12

• Crappy-Apple

11

• Mania-92

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik zie net dit staan in dat 2e bericht.
Microsoft and Rockstar Games also forge strategic alliance to provide exclusive episodic content downloads on Xbox Live.

Waarschijnlijk stelt het dus niet zoveel voor. En kan je dus alleen maar waarschijnlijk extra voertuigen en missies downloaden. Multiplayer en Rockstar North gaat de laatste tijd ook niet echt samen. Hun prioritieiten liggen daar ook niet. De kans op een multiplayer acht ik dus zeer klein.

Extra voertuigen en missies downloaden lijkt me niet bescheiden...

Er wordt al een lange tijd geschreeuwd om een multiplayer-optie. In een interview heb ik Sam Houser eens zien zeggen dat ze wel van plan waren om een multiplayer-functie in een toekomstige Grand Theft Auto te verwerken.

Geplaatst:
Tuurlijk komt er wel een PC release. Maar deze komt zoals gewoonlijk waarschijnlijk een half jaar later.

Zo dwingen ze je een console te kopen.

Sorry, maar dat noem ik geen dwingen :bonk: Hoewel ik wel moet zeggen dat ik erg ongeduldig wordt, als ik dan dat spel in de winkel zie liggen, maar NOG NIET voor de PC :ch:

Ik ben trouwens bang voor te hoge systeemeisen (op deze PC doet GTA SA het nog net, maar hij loopt tenminste niet vast). Misschien moet ik m'n ouders even lief aankijken :puh:

Geplaatst:

Dat ding komt pas over 2 jaar op de PC uit!

Nog tijd zat om te boosten etc, en hoezow je ouders wil niet lullig doen ofzo maar je kan zelf toch ook je handjes laten wapperen oftewel ''werken'' :{

Geplaatst:

Maar ik vraag me wel af of het ook écht Grand Theft Auto IV gaat heten. Want ik vind het eerlijk gezegd een beetje domme naam :bonk:. Ik ben benieuwd hoe de plaatsnaam gaat heten waar de nieuwe GTA zich afspeelt! En ik hoop ook dat het veel groter is dan San Andreas! ;)

Geplaatst:

GTA IV zal hoogst waarschijnlijk ook een naam krijgen, eerder gezegt dat weet ik wel zeker. Mischien hebben ze nog geen passende naam bij het verhaal verzonnen en gaan ze hier eerst wat mee doen. Bekend maken aan de fans/pers.

Geplaatst:

Ik denk niet dat er een nieuwe naam komt. Bij San Andreas zei Rockstar ook niet eerst dat het GTA IV zou gaan heten en later pas San Andreas. Verder vind ik het eigenlijk wel logisch. Hij wordt ontwikkeld voor de next-genconsoles, dus ik denk dat ze aan een nieuwe engine werken en dat ze daarom met gta IV komen, in plaats van dat ie naar het gebied waar het speelt wordt genoemd.

Geplaatst:

VET MAN!!!!!!!!!! :tu: alleen jammer dat die zo laat komt. Ik hoop dat er gauw meer info komt (vooral multiplayer), maar dat zal wel niet. :cry:

Geplaatst:
VET MAN!!!!!!!!!! :tu: alleen jammer dat die zo laat komt. Ik hoop dat er gauw meer info komt (vooral multiplayer), maar dat zal wel niet. :cry:

Ze hebben al een tip'je van de sluier onthuld, er komt waarschijnlijk een multi-player mod voor Xbox360 Live. Dit is natuurlijk heel mooi nieuws want dan kunnen de mensen op de console althans de mensen van de Xbox360 tegen betaling ook hun favoriete spel online spelen. In tegenstelling tot de mensen van de Ps2 die moeten de pc versie per sé kopen als ze online willen. En wachten totdat Mta met een modificatie komt.

Ik denk dat het nog een tikkeltje te vroeg is om na te gaan denken over een multi-player modificatie. Laten we eerst maar eens gaan denken over het spel zelf. En natuurlijk wachten op de eerste screens :cya:.

Geplaatst:

Volgens mij hadden ze aangegeven dat je Xbox Live alleen kon gebruiken om nieuwe dingen te downloaden. Dus niet voor multiplayer.

Geplaatst:
Volgens mij hadden ze aangegeven dat je Xbox Live alleen kon gebruiken om nieuwe dingen te downloaden. Dus niet voor multiplayer.

Ja, om nieuwe dingen te downloaden (zoals je zegt) en er is niet gezegt of multiplayer daar bij zit of niet!

Geplaatst:

Ik ga ook eens klagen dat het veel te laat uitkomt! Hopelijk is het bij de PS3 gemakkelijker om een Ethernet-verbinding te krijgen...

Geplaatst:

Volgensmij is er z'n draadloze adopter voor de 360 beschikbaar (400 euro versie) waarmee je kan kiezen of je een kabel of draadloos gebruikt. En ik denk dat die ook voor de PS3 uitkomt!

Geplaatst:

Haaaaa, Een nieuwe GTA, net wat ik nodig heb! Nu nog wachten totdat 'ie op de pc uitkomt, pc upgraden, en spelen maar. Hopenlijk komen ze snel met info zoals hoe groot het wordt en waar het zich afspeelt. En dan komen we ook eindelijk te weten of die geruchten dat het in Londen af zou spelen waar zijn...

Kan niet wachten.....

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...