Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!

Recommended Posts

Geplaatst:
mooi, dan ga ik toch de xbox 360 kopen want die is veel mooier, een nadeel: je moet daar betalen om online te gaan :-(

nou niet helemaal je hebt 2 xbox live silver en gold silver is gratis maar gold niet

• Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• SamShine

13

• Piet-Herr

12

• Crappy-Apple

11

• Mania-92

9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

mooi, dan ga ik toch de xbox 360 kopen want die is veel mooier, een nadeel: je moet daar betalen om online te gaan :-(

nou niet helemaal je hebt 2 xbox live silver en gold silver is gratis maar gold niet

Zo superveel is het niet hoor, 60,- euro per jaar.

En Silver is (volgens mijn vrienden met een 360) echt waardeloos! Je kan er bijna niks mee en (volgens hun) het belangerijkste is dat je geen gamertag hebt!

Gold kost niet zo veel maar is op een langer termijn wel duur (drie jaar online gold gamen voor 180 euro,- :cab: ).

En op de site van GTA IV staat onderin ook Xbox live, misschien een aanwijzing?

Geplaatst:
Hoe zit het met de PC versie?

Daar heb ik ook al over zitten na te denken. Ik heb ooit op GTAGames.nl gelezen of hier op het forum, dat de nieuwste GTA's te 'goed' zullen zijn voor een beetje normale PC die de meeste gezinnen hebben. De specs van je computer zullen gigantisch hoog zijn, daarvoor moet je een goedde PC hebben die de meeste gezinnen niet hebben. Dat kost weer productiekosten als er niet veel worden verkocht omdat je een té goedde PC nodig heb. Waarschijnlijk zal hij dus alleen op de PS2/PS3/Xbox360 verschijnen. Ben erg benieuwd wat Rockstar daar Officieel over zegt!

Geplaatst:

Er is nog niets over bekent, maar iedereen verwacht wel dat hij er komt anders loop R* veel geld mis!

Duidelijk antwoord?

Geplaatst:

Hoe zit het met de PC versie?

Daar heb ik ook al over zitten na te denken. Ik heb ooit op GTAGames.nl gelezen of hier op het forum, dat de nieuwste GTA's te 'goed' zullen zijn voor een beetje normale PC die de meeste gezinnen hebben. De specs van je computer zullen gigantisch hoog zijn, daarvoor moet je een goedde PC hebben die de meeste gezinnen niet hebben. Dat kost weer productiekosten als er niet veel worden verkocht omdat je een té goedde PC nodig heb. Waarschijnlijk zal hij dus alleen op de PS2/PS3/Xbox360 verschijnen. Ben erg benieuwd wat Rockstar daar Officieel over zegt!

Daar zal wel wat aan gedaan worden hoor Ruurd ;).

Het is namelijk altijd zo dat ze eerst games uit laten komen op de consoles en daarna pas op de PC.

De PC is gewoon een te groot percentage van het aantal gamers om te laten liggen. Dan zouden ze miljoenen verlies maken in vergelijking tot San Andreas.

Ze zijn bij Rockstar North echt niet op hun kop gevallen hoor :clown:.

Geplaatst:
Via een persbericht is zojuist duidelijk geworden dat GTA4 een exclusieve Xbox Live optie zal bevatten op de Xbox 360. Waarschijnlijk gaat om het downloaden van extra missies en auto's en dus geen mogelijke multiplayer optie.

deze download optie zal volgens mij ook bij de PS3 zitte..

want er zal ook een soort xbox live op de PS3 komen..

Geplaatst:

Ja, alleen over de PS3 online is bijna niks bekend! En in het bericht wat je quote staat duidelijk exclusieve Xbox live functies. Dus dan komen ze (bij de release) niet op de PS3, misschien wel later! ;)

Geplaatst:

nouja het duurt nog wel even voordat hij uitkomt dusja dan kunnen ze het nog lekker vol proppe :puh:

mischien zal de PS3 wel andere exclusieve functies bevatte mischien wel betere als op xbox :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb echt geen zin om een PS3 of XBOX360 te kopen voor gta4, het zou zo dom zijn als ze hem niet voor PC uitgeven, en @ ruud's post, GTA:SA past toch ook niet op een gemiddelde thuisPC uit 2003, en nu toch wel :D

Bewerkt: door Crifox
Geplaatst:

Ja, maar omdat GTA IV gebruik gaat maken van een nieuwe engine kan dat wel meer dan drie jaar op zich laten wachten! Persoonlijk denk ik dat het lang gaat duren voordat de gemmiddelde PC GTA IV aan kan (vijf jaar, maar dat is een ruime gok).

Geplaatst:

R* zal dan simpelweg de kwaliteit van de graphics gaan veranderen, lager zetten dus.

Daarnaast denk ik dat je een PS3 kan vergelijken met een 512MB video kaart.

Het is trouwens ook zo dat R* GTA waarschijnlijk grafisch simpel zal houden, het gaat dus echt niet de meest realistische game ooit worden kwa uiterlijk, daar heeft R* ook nooit naar gestreefd.

@Big-Loser: Ik wed op m'n hamsters graf dat de hedendaagse PC's GTA 4 makkelijk aankunnen.

En dan doel ik ongeveer op een pentium 4 3.0 GHz processor en een 256MB videokaart.

Geplaatst:
Daarnaast denk ik dat je een PS3 kan vergelijken met een 512MB video kaart.

Het aantal MB van je videokaart heeft niet zo veel met de graphics te maken. Het heeft meer met de resolutie van het scherm te maken. Als je een game speelt op 1280x1024, dan ben je pas zo'n videokaart nodig. Maar als je GTA op 800x600 speelt, kan je er net zo goed een 128MB videokaartje in zetten. Het ligt er meer aan wat voor type en snelheid etc.

Zelf denk ik dat de volgende GTA grafisch er niet zo heel veel op vooruit gaat. Er zullen waarschijnlijk meer dingen inkomen, het zal (misschien) groter zijn als San Andreas waardoor er meer textures gemaakt moeten worden en daardoor kan je beter een nieuwe videokaart kopen.

Geplaatst:

Allemaal buulshiiit.

Ten eerste is het zo dat hij niet gelijk op de PC komt, maar hij komt er wel.

Ten tweede, ga je toch iets meer nodig moeten hebben dan je ma's lelijke PC om recptjes op te zoeken. Ga er dus vanuit dat je minimaal een 2GHZ processor nodig zult hebben en een 128MB videokaart - MINIMAAL.

Ook zal GTA4 er HEEL ERG op vooruit gaan qua graphics en gameplay. Zoek de verschillen maar eens tussen GTA3 en GTA vice city, of de verschillen tussen vice city en san andreas. Die zijn groter dan de tieten van pamela anderson! En Arjen, wil je zeggen dat ik met een 300MHZ processor met een 1600x1280 LCD monitor San Andreas kan spelen? Het heeft HEEL VEEL met de graphics te maken. Ik kan pacman op 8000x8000 spelen met me schoolPC bij wijze van spreken.

Geplaatst: (bewerkt)

Helaas wel nog erg lang wachten, en spijtig dat hij (waarschijnlijk) niet op de PC uitkomt, aangezien de meeste mensen wel op de PC spelen en het oorspronkelijk ook een PC game is. Maargoed, laten we het gewoon afwachten, we zijn allemaal benieuwd wat Rockstar nog gaat zeggen over de eventuele PC versie en specs daarvoor :)

Bewerkt: door martYn
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...