Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!


Joriz

Recommended Posts

Ik denk dat je het vorige berichtje niet hebt gelezen MartYn. Ik zal het nog eens uitleggen. GTA IV komt natuurlijk wel op de pc uit. Anders loopt Rockstar enorm veel geld kwijt. Ze zullen die versie heus wel zo maken dat het speelbaar is voor een normale pc van deze tijd. Zoals Assasin al zij geen oude brik pc, maar geewoon een pc'tje van 600 á 800 euro (nu) moet het wel te doen zijn.

Dus ga nou niet direct naar de winkel om nu alvast een nieuwe/snelle computer te kopen. Want dan heb je tegen de tijd dat GTAIV komt een hele achterstand qua pc vermogen. Ga er maar vanuit dat de pc die nu 1000 euro kost dan rond de 750 euro zit. Alsjeblieft, zoek de verschillen. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    13

  • Piet-Herr

    12

  • Crappy-Apple

    11

  • Mania-92

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik denk dat je het vorige berichtje niet hebt gelezen MartYn. Ik zal het nog eens uitleggen. GTA IV komt natuurlijk wel op de pc uit. Anders loopt Rockstar enorm veel geld kwijt. Ze zullen die versie heus wel zo maken dat het speelbaar is voor een normale pc van deze tijd. Zoals Assasin al zij geen oude brik pc, maar geewoon een pc'tje van 600 á 800 euro (nu) moet het wel te doen zijn.

Dus ga nou niet direct naar de winkel om nu alvast een nieuwe/snelle computer te kopen. Want dan heb je tegen de tijd dat GTAIV komt een hele achterstand qua pc vermogen. Ga er maar vanuit dat de pc die nu 1000 euro kost dan rond de 750 euro zit. Alsjeblieft, zoek de verschillen. :cya:

ik koop gta4 niet op de pc hoor, ik koop hem op de console! (alleen weet ik nog niet welke)

Link to comment
Delen op andere websites

Eh te goed voor huis-tuin en keuken computer?

Waarom zijn er dan wel heel veel mensen die gaan Upgraden voor: Battelefield 2,Doom4,etc,etc

Er zullen ook wel genoeg mensen zijn die gaan upgraden voor GTA IV

Ik bedoel te zeggen.

Niet elke "normale" computer kan BF2 aan..en toch zijn er heel veel van verkocht.

En zelf hoop ik dus dat hij er ook op uit komt.. :)

Maar ik hoop dus op eerder officieel bericht dan op het moment dat GTA IV al uit is..

Link to comment
Delen op andere websites

ik wist al dat er een gta4 kwam :):) (offtopic)maarja ik heb een verhaal erover gemaakt :puh: word nooit released het verhaal denk ik maar het gaat over CJ ( gta sa ) en tommy (gta vc) en alle steden komen erin en nog meer :puh:

en ik ben er mee bezig sinds oktober denk ik maar alleen niet meer zoveel aan gewerkt de deel van nu heet GTA 4 het vervolg:P

Link to comment
Delen op andere websites

@ W1ckeD: Natuurlijk gaan er mensen upgraden om het optimale resultaat te behalen. Maar dat hoeft niet per defenitie zo te wezen. Je kan natuurlijk ook alles lager zetten en dan kan je hem wel met een gewone degelijke pc spelen. Kijk ik snap zelf wel dat je voor alles high-end een zeer snelle computer moet hebben. Maar die zijn zeer prijzig en koop je maar eens in de paar jaar. En niet om de 2 jaar. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

NU MOET IK EEN PS3 OF EEN XBOX 360 :-(

als het niet op de ps2 uit komt :-(

ander ga ik het voor pc halen

ik ben heel goed op de ps2

Bewerkt: door sarwish
Link to comment
Delen op andere websites

@ W1ckeD: Natuurlijk gaan er mensen upgraden om het optimale resultaat te behalen. Maar dat hoeft niet per defenitie zo te wezen. Je kan natuurlijk ook alles lager zetten en dan kan je hem wel met een gewone degelijke pc spelen. Kijk ik snap zelf wel dat je voor alles high-end een zeer snelle computer moet hebben. Maar die zijn zeer prijzig en koop je maar eens in de paar jaar. En niet om de 2 jaar. :cya:

Das waar. :)

Ik ga ook zeker upgraden rond die tijd..dus ik wacht echt op een officieel bericht rond die tijd dat 'ie op de p.c komt.

En ik hoop zeker niet dat ze de p.c versie slechter maken kwa grafix. :)

Want over 2 jaar ( Dan zou GTA IV rond deze tijd voor de p.c moeten uitkomen) Dan zijn er idd ook weer snellere en beteren p.c's :)

Link to comment
Delen op andere websites

NU MOET IK EEN PS2 OF EEN XBOX 360 :-(

als het niet op de ps2 uit komt :-(

ander ga ik het voor pc halen

ik ben heel goed op de ps2

Sorry, maar volgensmij heb je het bericht niet goed gelezen! Het is de Playstation 3! De PS2 is lang niet krachtig genoeg om de engine van GTA IV te draaien!

Link to comment
Delen op andere websites

...

Das waar. :)

Ik ga ook zeker upgraden rond die tijd..dus ik wacht echt op een officieel bericht rond die tijd dat 'ie op de p.c komt.

En ik hoop zeker niet dat ze de p.c versie slechter maken kwa grafix. :)

Want over 2 jaar ( Dan zou GTA IV rond deze tijd voor de p.c moeten uitkomen) Dan zijn er idd ook weer snellere en beteren p.c's :)

Dan kun je nog even wachten want dat duurt nog een hele tijd voor de computer. De Grafische kwaliteiten zullen waarschijnlijk met een goede videokaart en een beetje snelle hardware opstelling hetzelfde beeld maken. Tenzij ze hem in HD kwaliteit gaan maken. Dan zal de pc een aardig kwaliteits verschil opleveren. Maar tegen die tijd vinden ze er wel wat op. De computer speelt naar mijn mening altijd nog het lekkerst. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

als Gta iv der is koop ik hem meteen!!! ben heeeeeeeeeell erg benieuwt maar ik ben san andreas ook nog helemaal nie zat :) nouja geen ene Gta ben ik zat xD

Link to comment
Delen op andere websites

@mensen die nieuwe pc zullen kopen:

eind 2006 komt Windows Vista

februari 2007 komt nieuwste videokaart met nieuwe chip zogenaamd dirxt x10

dus ik raad jullie: w8ten tot april 2007

Bewerkt: door Mr.Elvis
Link to comment
Delen op andere websites

@mensen die nieuwe pc zullen kopen:

eind 2006 komt Windows Vista

februari 2007 komt nieuwste videokaart met nieuwe chip zogenaamd dirxt x10

dus ik raad jullie: w8ten tot april 2007

En Grand Theft Auto IV komt voor de PC in... (waarschijnlijk) 2008? PC-versie is lang wachten en eist waarschijnlijk hoge systeemeisen wat je net zoveel gaat kosten als één van de next-gen consoles zelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...