Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!


Joriz

Recommended Posts

Wel jammer dat het op de playstation 3 en xbox360 uit komt want ik heb de eerste xbox en ik wil nog geen 360 want het is mij te duur, want ik verheugd mij echt op grand theft auto IV :(

Of heb ik het verkeerd ?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    13

  • Piet-Herr

    12

  • Crappy-Apple

    11

  • Mania-92

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

@mensen die nieuwe pc zullen kopen:

eind 2006 komt Windows Vista

februari 2007 komt nieuwste videokaart met nieuwe chip zogenaamd dirxt x10

dus ik raad jullie: w8ten tot april 2007

Fout. De nieuwste videokaartend die DirectX 10 ondersteunen zouden eigenlijk als voor vista uitkomen maar omdat directx 10 alleen voor vista komt zijn die kaarten in de vrieskast gezet en komen ze gelijk met Vista uit. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

@mensen die nieuwe pc zullen kopen:

eind 2006 komt Windows Vista

februari 2007 komt nieuwste videokaart met nieuwe chip zogenaamd dirxt x10

dus ik raad jullie: w8ten tot april 2007

Fout. De nieuwste videokaartend die DirectX 10 ondersteunen zouden eigenlijk als voor vista uitkomen maar omdat directx 10 alleen voor vista komt zijn die kaarten in de vrieskast gezet en komen ze gelijk met Vista uit. :klap:

nog beter :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik hoop dat het in Bogota afspeelt het lijkt me echt mooi :*D ik zou ook graag willen dat je met gangs moet vechten enzo dat vond ik zo vett in san andreas :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het in Bogota afspeelt het lijkt me echt mooi :*D ik zou ook graag willen dat je met gangs moet vechten enzo dat vond ik zo vett in san andreas :*D

Bogota lijkt me nogal onlogisch, veel geruchten leiden ernaar dat het Londen word, of een Amerikaanse stad (Waren alle GTA's hiervoor ook, op Londen 1969 na). Ik hoop persoonlijk dat het NY, Washington en een heel eind verderop (over zee) Londen _O_ Maar dat zal het geval wel niet zijn... (Maar dat terzijde).

En er komen vast wel weer gangs in, dat was een grote speelduurverlenger in SA!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop dat het in Bogota afspeelt het lijkt me echt mooi :*D ik zou ook graag willen dat je met gangs moet vechten enzo dat vond ik zo vett in san andreas :*D

Bogota lijkt me nogal onlogisch, veel geruchten leiden ernaar dat het Londen word, of een Amerikaanse stad (Waren alle GTA's hiervoor ook, op Londen 1969 na). Ik hoop persoonlijk dat het NY, Washington en een heel eind verderop (over zee) Londen _O_ Maar dat zal het geval wel niet zijn... (Maar dat terzijde).

En er komen vast wel weer gangs in, dat was een grote speelduurverlenger in SA!

NY wordt het zowiezo niet, Liberty City is namelijk al gebasseert op NY. Washington zou kunnen, maar ik denk dat we nu wat steden in Europa kunnen verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik een console kopen voor één game? Nee :clown: Alleen het zou wel heel erg gaaf worden als hij voor de pc al snel zou uitkomen, want dan kunnen we weer lekker aan de gang met een nieuwe GTA :D:D Hopelijk komen ze snel met nieuwe meldingen, updates, screens enzovoort. Tot nu toe kunnen we nog even lekker genieten van alle geruchten en alles :*D

Link to comment
Delen op andere websites

NY wordt het zowiezo niet, Liberty City is namelijk al gebasseert op NY. Washington zou kunnen, maar ik denk dat we nu wat steden in Europa kunnen verwachten.

Reken daar maar niet op. Het is ee amerikaans spel, en de amerikanen zullen volgens mij niet zomaar voor een een europese stad kiezen. Ik denk gewoon dat er weer een amerikaanse stad wordt uitgekozen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, ik een console kopen voor één game? Nee :clown: Alleen het zou wel heel erg gaaf worden als hij voor de pc al snel zou uitkomen, want dan kunnen we weer lekker aan de gang met een nieuwe GTA :D:D Hopelijk komen ze snel met nieuwe meldingen, updates, screens enzovoort. Tot nu toe kunnen we nog even lekker genieten van alle geruchten en alles :*D

Het is toch logisch dat je op die console dan toch ook andere spellen speelt :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

NY wordt het zowiezo niet, Liberty City is namelijk al gebasseert op NY. Washington zou kunnen, maar ik denk dat we nu wat steden in Europa kunnen verwachten.

Reken daar maar niet op. Het is ee amerikaans spel, en de amerikanen zullen volgens mij niet zomaar voor een een europese stad kiezen. Ik denk gewoon dat er weer een amerikaanse stad wordt uitgekozen.

Maar op een gegeven moment zullen ze toch richting Europa moeten, aangezien de meeste grootste en belangrijkste steden van Amerika al geweest zijn. (New York, Miami, Los Angeles, San Fransisco, Las Vegas)

Link to comment
Delen op andere websites

NY wordt het zowiezo niet, Liberty City is namelijk al gebasseert op NY. Washington zou kunnen, maar ik denk dat we nu wat steden in Europa kunnen verwachten.

Reken daar maar niet op. Het is ee amerikaans spel, en de amerikanen zullen volgens mij niet zomaar voor een een europese stad kiezen. Ik denk gewoon dat er weer een amerikaanse stad wordt uitgekozen.

Rockstar North zit toch in Schotland?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nu ik toch uiteindelijk van plan ben een 360 te kopen, ben ik toch wel blij met de samenwerking, omdat ik nu al die exclusieve dingen kan downloaden van XboX live. Ik kan niet wachten tot de release :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...