Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!


Joriz

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    13

  • Piet-Herr

    12

  • Crappy-Apple

    11

  • Mania-92

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

je moet eens achter het spel saints row zoeken het is voor de Xbox 360 en komt 29 april uit ik vind het spel wel next-gen gta achtig er uitzien dus moet je niet meer zo lang wachten voor een next gen gta want dit is er ook 1

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk is het gelukkig weer eens aangekondigt nu nog maar alleen weer afwachten bij heel die andere GTA's, maja voor deze geweldige games heb ik het zeker wel voor over

:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

oww vet sonde dat ie niet voor op de pc is :-(

maare mischien komt er tegen die tijd nog wel een pc versie maar dat duurt waarschijnelijk nog wel ff :bonk:

en voor alle xbox 360 en playstation 3 fans word dit vast een topper :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

oww vet sonde dat ie niet voor op de pc is :-(

maare mischien komt er tegen die tijd nog wel een pc versie maar dat duurt waarschijnelijk nog wel ff :bonk:

en voor alle xbox 360 en playstation 3 fans word dit vast een topper :cya:

ik denk dat het niet voor de pc uitgaat komen hoen zware pc heb dan wel niet nodig ?

Link to comment
Delen op andere websites

ik koop de playstation 3 want het is bevestigd dat hij rond de 400euro gaat kostenn en dat onl;ine gratis is met de playstation3 en dat hij mee dan 5keer sterker is dan de xbox360 en hij kost zelfs minder dan de xbox360.PS3 RULEZ!!!!!!!!

ik ken iemand en zijn nonkel werkt bij sony in belgië en de playstation 3 komt dus uit DIT JAAR binnen 135dagen of beter gezegd november.mijne maat heeft em zelfs al besteld

Link to comment
Delen op andere websites

eff ter duidelijkheid de PS3 heeft bij de realese 2 versies een 20 gig versie van 500 euro en een 60 gig versie van 600 euro en de PS3 is maar dubbel zo snel dan de Xbox 360 dus.... en de Xbox 360 kost maar 300 euro en een versie van 20 GIG van de Xbox 360 kost 400 maar jah

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata
Link to comment
Delen op andere websites

maar d eplaystation 3 gaat wel véél beter zijn dan de xbox hoor kan al niet wachten ntot gta4 en motorstorm en ook nog grandtourismo5

ja de PS3 zijn spec. liggen idd. hoger maar het is niet grand tourismo 5 maar grand tourismo HD

Link to comment
Delen op andere websites

maar d eplaystation 3 gaat wel véél beter zijn dan de xbox hoor kan al niet wachten ntot gta4 en motorstorm en ook nog grandtourismo5

ja de PS3 zijn spec. liggen idd. hoger maar het is niet grand tourismo 5 maar grand tourismo HD

Het gaat om de spellen die voor een console uitkomen, tot en met de tijd dat we over gaan naar een nieuwe generatie console's! En trouwens, het is Gran Tursimo HD die als eerst op de PS3 uit gaat komen, over GT5 is nog niks bekend!

Link to comment
Delen op andere websites

Komt het nog voor de PC uit denken jullie?

Bijna iedereen zegt dat de kans zeer klein is, en ik heb geen Xbox-360 of een Playstation3, ik heb alleen een Gamecube en een Nintendo D.S. :N:-(

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegd heb ik er mijn volste vertrouwen in dat het voor de PC uitkomt, het zal aleen een beetje veel langer duren dan de rest maar ik ik ben er bijna zeker van dat het voor de PC uitkomt, maar het misschien kunnen dat Rockstar heeft besloten (Door Hotcoffee Mod) geen modable versie te maken ...

Link to comment
Delen op andere websites

Komt het nog voor de PC uit denken jullie?

Bijna iedereen zegt dat de kans zeer klein is, en ik heb geen Xbox-360 of een Playstation3, ik heb alleen een Gamecube en een Nintendo D.S. :N:-(

Ik denk wel dat hij uitkomt voor PC, weliswaar een half jaar of meer later. Ik denk niet dat de GameCube dit zou aankunnen. Misschien maken ze nog een GTA voor de DS, zoals GTA Advance voor de GBA, hopelijk noemen ze het dan wel niet naar de console want dat is maar zwakjes.

maar het zou misschien kunnen dat Rockstar heeft besloten (Door Hotcoffee Mod) geen modable versie te maken ...

Dan beseffen ze toch dat ze zo een pak geld in het water gooien? De meesten hebben een PC, volgens mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja ik bedoelde ook zoals jij zegt, dat ze het zeker voor de PC zullen maken, maar het enigste minpunt dat het ze niet voor de PC zullen maken is door de mods (Hot Coffee) Want volgens mij is een PC toch populairder dan een PSP PS2 XBOX(360) en dergelijke.....

Dus de eigenlijk is het logische dat ze het voor de PC maken, het is de standaart console voor Games..

En alle GTA's zijn al op PC gekomen, ze gaan er dan zeker nu niet ineens mee kappen

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...