Jump to content

OFFICIEEL: Grand Theft Auto IV Aangekondigd!


Joriz

Recommended Posts

  • Reacties 218
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SamShine

    13

  • Piet-Herr

    12

  • Crappy-Apple

    11

  • Mania-92

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

wtf iemand zij ook tegen mij dat er GTA online kwam ofzo :?:duh:

Er komt de komene tijd geen officiële GTA online, dat heeft Rockstar aangegeven. Je kunt natuurlijk wel online spelen via MTA. Meer daarover vind je hier.

Bewerkt: door Piet-Herr
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, ik heb alleen een pc... Maargoed, er komt in ieder geval een nieuwe gta :) Ik heb ook een gamecube, maargoed, daar komt geen enkele gta op :(

Er komt WEL een pc versie uit maar dan een half jaar later, dat is altijd bij rockstar.

Ik vind het eigenlijk best slecht geregeld, er is niks beter aan de consoles, als je eenmaal je pc hebt geupgrade speel je de nieuwste spellen even goed als de 360 en ps3...

Als er nieuwe videokaarten en processors uitkomen voor de pc heeft de pc meteen een voorsprong op de ps3 en de 360, die kun je niet zomaar upgraden :)

PS: als je een console gamer bent: koop de 360, die is minder duur dan ps3 en is even goed... maar als het aan mij ligt: koop een PC :engel:

Bewerkt: door Dodi
Link to comment
Delen op andere websites

Jammer, ik heb alleen een pc... Maargoed, er komt in ieder geval een nieuwe gta :) Ik heb ook een gamecube, maargoed, daar komt geen enkele gta op :(

Er komt WEL een pc versie uit maar dan een half jaar later, dat is altijd bij rockstar.

Ik vind het eigenlijk best slecht geregeld, er is niks beter aan de consoles, als je eenmaal je pc hebt geupgrade speel je de nieuwste spellen even goed als de 360 en ps3...

Als er nieuwe videokaarten en processors uitkomen voor de pc heeft de pc meteen een voorsprong op de ps3 en de 360, die kun je niet zomaar upgraden :)

PS: als je een console gamer bent: koop de 360, die is minder duur dan ps3 en is even goed... maar als het aan mij ligt: koop een PC :engel:

welkom op het forum Dodi

maar ik denk niet dat er een pc versie van uitkomt anders zou het toch al lang zijn aangekondigt ?

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik denk niet dat er een pc versie van uitkomt anders zou het toch al lang zijn aangekondigt ?

Waarom zou er geen PC-versie komen? Ik denk dat het grootste deel GTA op een PC speelt, in elke huiskamer staat tegenwoordig een PC. Kijk maar eens in het GTA San Andreas forum hoeveel mensen daar de PC versie hebben. De meeste leden zijn lid geworden bij de release van GTA SA op PC.

Daarbij zou het nogal dom zijn van Rockstar want op die manier gooien ze een pak geld in het water.

Link to comment
Delen op andere websites

maar ik denk niet dat er een pc versie van uitkomt anders zou het toch al lang zijn aangekondigt ?

Waarom zou er geen PC-versie komen? Ik denk dat het grootste deel GTA op een PC speelt, in elke huiskamer staat tegenwoordig een PC. Kijk maar eens in het GTA San Andreas forum hoeveel mensen daar de PC versie hebben. De meeste leden zijn lid geworden bij de release van GTA SA op PC.

Daarbij zou het nogal dom zijn van Rockstar want op die manier gooien ze een pak geld in het water.

Kijk anders even in de Poll van Gtagames.nl. Daar kan je stemmen op welke console Gta IV neemt. Ik kijk er nu in en er staat:

Xbox 360: 8.25% [1103 stemmen]

PlayStation 3: 31.01% [4147 stemmen]

PC: 49.98% [6684 stemmen]

Mensen die hem niet kopen: 10.77% [1440 stemmen]

Zoals je ziet zowat de helft koopt hem voor de PC op 0.02% na dan. Zo zie je maar weer :) Ik zlef koop hem ook voor de PC, Ik wil niet bijvoorbeeld Multiplayers mislopen :cab:

Opmerking: Als je het aantal procenten bij elkaar optelt komt er 100.01% uit :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

dus als ik het goed begrijp komt die dan niet uit op de gewone Xbox

en of playstation2 ? erg jammer als dat echt niet zo is maar dan moet ik maar de

xbox360 gaan halen als ik het geld ervoor heb snik snik

en nog wat anders het zou wel leuk zijn als ze die games gewoon 50 gb maken want ik heb gta3 gta vice city en gta san andreas binne 2 a 3 dagen uitgespeelt en vind het daarom erg jammer dat die spellen zo klein zijn ik ben een groot fan van gta maar als GTA IV uit komt gaat ik hem zeker halen

en BTW welke spellen lijken op GTA???

ik zou hierover wel eens wat meer informatie willen hebben dus gooi maar op zou ik zeggen

en tot 2007 wachten duurt wel heel lang he pffff

Link to comment
Delen op andere websites

Natuurlijk komt ie voor de PC, GTA was oorspronkelijk een PC game!

Het zal alleen wat langer duren....

Verder zal je natuurlijk wel een goeie PC nodig hebben, ik denk dat mijn huidige PC GTAIV aankan en dat mijn PC vergelijkbaar is met een PS3.

Ik zal alleen DirectX10 nodig hebben, maar verder heb ik top-specs.

Link to comment
Delen op andere websites

maare wat is er nu mis met 6keer groter maar ik hoop dat er nu grotere steden zijn + meer bos

en multiplayar zou ook wel tof zijn allen dit keer slitscreen en dat je ook gewoon alebij in ander voertuig kan

en ook iets met wildlife dieren enzo (combineer dit niet met de hotcofee mod 8) ) en betere a.i. betere grapics

en dat was mijn verlanglijstje :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

er is wel bevestigs toen ze gta 4 aankondigden dade met xbox live dingen in het spel zou kunnen zetten of zo iets. mijne maat heeft in een intervieuw gehoord over onlne gaming ze zeide het niet concreet maar het was er wel een aanwijzing ernaar.ik geloof mijne maat voledig

Bewerkt: door saboy
Link to comment
Delen op andere websites

Er komt de komene tijd geen officiële GTA online, dat heeft Rockstar aangegeven. Je kunt natuurlijk wel online spelen via MTA. Meer daarover vind je hier.

Als je even goed gelezen had, dan had je gezien dat GTA IV niet online gaat. Natuurlijk wel MTA (Multi Theft Auto). Maar dat pas komen als GTA IV al een tijdje uit is.

Bewerkt: door Cool Hand
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...