Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bezig aan een project, maar ik heb absolut geen inspiratie, al mijn missie slaan nergens op... Ik neem aan dat er meer mensen zijn met inspiratie, dan mensen die kunnen modden, dus altjeblieft bedenk iets!!! Het mag zo gek als je zelf wilt, met .scm modding is veel mogelijk!

Geplaatst:

Ideeën vinden is ook niet erg gemakkelijk. Maar het moet mij wel leuk zijn als je eens wat gangs gaat vermoorden. Je gaat naar een afgelegen plaats waar een een bij eenkomst is van een gang. Je mag niet gezien worden en je moet de gang volledig uitmoorden. Hoe je het doet met een sniper ofzo. En je moet dit op verschillende plekken gangs vermoorden maar altijd met een ander ding bv, de eerste met een sniper en je mag niet gezien worden. Op de tweede plaats dan met een auto en hij mag niet branden en je mag ook niet uitstappen. Enzo kan ik maar blijven verder gaan. Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Geplaatst: (bewerkt)

Gebeurt met mij zeer vaak. Dan zit ik in een modeling dipje en heb ik geen inspiratie om te modelen.

Na en weekje of 2 is dat weer over.

Als ik s'avonds in mijn bed lig, dan denk ik altijd na over GTA modding.

Wat ik allemaal zou kunnen maken.

Mischien kan je dat ook eens doen? Ik ben er vrijwel zeker van dat je op ideen komt :) .

Anyways, ik weet niet als je ooit GTA 3 hebt gespeelt, maar er is 1 missie wat ik altijd de leukste vond.

Je moest dan een auto met een lijk in ergens in de car crusher gaan doen.

Mischien kan je ook zoiets maken, maar dan voo VC/SA?

Ik hoop dat dit wat helpt ;) .

Greetz :sigaar:

>>> Door Matiscus: Ik wil echt niet weten wat jij s'avonds in je bed doet. :clown::D <<<

>>>Door dabeast: Denken en surfen op me PSP, niets anders hoor :bier: .<<<

Kuch kuch, blue tag :puh: .

Bewerkt: door dabeast
Geplaatst:

Leuk dat je met ideeen komt, alleen dat is zo opppervlakkig : Ga naar een plek en doodt de gang...

De beste missie die ik nu heb is dat je naar het politiebureau gaat en bommen plaatst, maar zelfs dat stelt weinig vooor, ik wil echt iets origineels

Geplaatst:

Njah, laat mij nog even denken... Maar wat versta jij onder iets orgineels? Ik vond mijn ding daarnet wel origineel. :engel: Misschien een Schip leeg roven in San Fierro op een bepaalde tijd?

Het gaat over vice city, maar laat de ideeen maar komen. Ik zal zelf even iets gaan bedenken:

Het moet moeilijk zijn, dus een stormvloed aan poppetjes

Speciaale wapens zijn altijd leuk, dus sniper/granaten/rockets

Een speciale reward, bijvoorbeeld een auto die niet stuk kan, of een wapen met unlimited ammo...

Een chase is atijd vet...

Ok, het idee:

Na een 1 minuut spelen (16@ = 0) krijg je een telefoontje, iemand heeft een moord gepleegd, ga achter hem aan! Een stipje komt op de radar, hij gaat naar een hideout. Jij moet hem achtervolgen op grote afstand. Hij komt aan bij de hideout, daar staan wel 10 guards om hem te helpen. Vanuit een ander gebouw snipe je de guards kapot. Je sluipt naar de auto, en plaatst er een bom in. Als de kerel naar buitenkomt stapt echter een guard eerst in, en die gaat dus dood. De moordenaar schrikt, en rent naar een andere auto, terwijl een guard jouw in de gaten krijgt en op je af komt, waarna 2 anderen hem volgen. die dood je, en dan pak je je pantserwagen die achter je staat geparkeerd. Je gaat achter de moordenaar aan, alleen hij is in een steegje, en als je erdoorheen rijd komen er een paar ontploffingen op je pad. Geen probleem, jij bent gepansert, maar toch vervelend. Aan het eind loopt het pad dood. DAn is het Mann gegen Mann. Hij heeft een katana, jij zult het met blote vuisten afmaken... Het eind ljkt me duidelijk 8)

Iedereen begrijpt natuurlijk dat ik absolutt geen zin heb om hieraan te beginnen, maar ik ga het wel doen hoor... Ooit...

Bewerkt: door Flotje

VC toch?

Je krijt een telefoontje van je rivaal, die zegt dat je snel naar een ander eiland moet. Als je bijna op het andere eiland bent komt een groep gansters je tegenhouden. Dan komt er een achtervolging in heel VC waar JIJ achtervolgd wortdt, door heli's auto's en motoren, met veel blokkades waar je tussendoor/erdoor( :puh: ) kunt. Ook een paar afsnijders die je afsnijden (niet te veel). Op het eind vlieg je over ee schans heen, sommige verdrinken, sommigen botsen en sommigen ontploffen. Je raakt al je achtervolgers kwijt op 3 na. Je stapt uit en moet ze overhoop schieten.

\

Leuke missie?

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

mijn missie is ook wel leuk en niet moeilijk te maaken

je bent een chauffeur van een limo-sine dit is vet lukx dus je moet eerst kleeren kopen (een txd mod voor een mooi strak pak mischien) dan moet je alemaal popetjes 2 te gelijk bij alle grote hotels ophalen die vlak bij de maliboe-clube staan dit moet je dan op tijd doen en voor elke popetje krijg je dan 50$ als je alle popetjes naar binen heb dan wort je gebelt je moet nog een poptje op halen met vreselijke spoet als dat popetje dan binen is blijkt dat hij een moordenaar is en hij heeft een antal popetjes gedood nu moet jij naar bofen en moet het goeje popetje dooden er zijn er nog maar een paar ofer en 1 is de killer en de andere niet heb je meer dan een bepaalt hoeveelheid popetjes dood maar niet de killer is de missie niet gelukt. heb je wel de killer en 1 of meer onschulidge is je loon minder hoog dan dat als je de killer in 1x dood heb

is dat geen goet idee ??

• 5 weken later...
Geplaatst:

dit moet je met alle bedrijven doen.. het is veel werk maarja.

ik neem even als vorobeeld de malibu club

je begint op het vliegveld.

je krijgt 3 bodyguards en die moet je dan naar de malibu brengen. daar staan ook 2 bodyguards.

natuurlijk op goede plekken waar ze goed zicht hebben op de vijanden die komen (bijv. op het dak).

Je moet er natuurlijk wel snel zijn want anders zijn de vijanden er eerder dan jij.

In de club ligt een belangrijk pakketje (laten we zeggen, daarboven, op de 2e verdieping, ik hoop dat je weet wat ik bedoel) dat pakketje is dus niet van : die moet ik ophalen, maar die moet je verdedigen.

als je daar dus aangekomen bent dan staan er dus 2 luitjes op het dak, natuurlijk niet te zwakke guns, want anders kunnen ze niks beginnen tegen de grote vloed vijanden die komen. goed, daar aangekomen gaan dus de 3 bodyguards die met jouw meegingen ook op een goed plekje staan. jij moet ook een goed plekje zoeken. (niet op het dak). als je te ver van de malibu club weg bent dan faal je. er komt een hele grote vloed vijanden aan... zowel te land, te water en te lucht. die moet je allemaal afmaken.

het beste is om er voor te zorgen dat ze niet naar binnen gaan. Dan moet je natuurlijk wel snel naar binnen.

Als je het lang genoeg hebt volgehouden krijg je een beetje hulp. 2 luitjes ofzo die dan binnen gaan zitten... zodat je daar wat minder zorgen om meot maken. Na lang genoeg te hebben volgehouden is de missie afgelopen en zie je nog een mooi moment... zomaar voor de lol... als beloning... een helikopter die crashed ofzo. oh ja, je krijgt geen geld... maar uit die helikopter (is maar voorbeeld) komt een groot dollarteken en je hebt malibu asset deel 2 voltooid en dus heb je 2 $ pickups bij je club. 1 naast de deur... en 1 midden op de weg. oh ja, het leuke is dat die heli (is maar voorbeeld) blijft liggen :)

ik weet het... duurt lang om te maken en mischien ook lastig... maar tja...

je kunt ook doen:

ach laat ook maar....

Best humor eigenlijk, als ik het doe begin ik eerst even met een concept, ik plaats een pakje, en als een vijand die heeft dan heb je gefailed....

Ik denk dat ik de concept ga maken, ik heb alleen nooit zin om de missie zelf te maken... Lol

Ik heb al een race, verdwijnauto's, zitbankjes, en een fable-based missie... Allemaal concepts, geen enkele is volledig af.... Ik zou ze kunnen maken, maar daa heb ik nooit zin in..

Ik kan wel vrij makelijk een lone-wolf missie maken, dat jij ergens staat, met 2 bodyguards, en dat er constant vijanden spawnen, en dat jij zo lang mogelijk moet volhouden, de tijd dat je het uithoudt is je bonus...

Bewerkt: door Flotje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...