Yohan Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik vroeg me af of het mogelijk is om me PC bijvoorbeeld automatisch om 15:00 af laten sluiten... Is dit mogelijk en zo jah hoe? Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 freeware tooltje: Timed Shutdown (onderaan die pagina).. Zelf niet gebruikt, maar zou zo te zien aan je wensen moeten voldoen.. Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Zoieds kan je ook instellen in de BIOS ik weet alleen niet meer waar het stond moet je zelf ff zoeken. Reageren
Yohan Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Hey bedankt PatW ik ga ff kijken.. @ wizkid4590 Ik ben zelf niet zo'n whizkid met computers (get it ) heb geen idee dus waar ik moet zoeken... Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Hou de delete knop ingedrukt tijdens het opstarten van je computer en ga naar ''POWER MANAGEMENT SETUP'' als het goed is kan je het daar instellen. Reageren
PatrickW Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Meestal kun je daar alleen instellen, dat windows zichzelf moet afsluiten als je een bepaalde tijd niets hebt gedaan. Ik ben bij die instellingen nog nooit iets tegengekomen om windows op een bepaalde tijd te laten afsluiten, zoals yohan vroeg.. Reageren
Joriz Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Het is het beste om gewoon in te stellen dat na een bepaalde tijd je pc in de slaapstand gaat. Dan staat je PC gewoon uit. Echter als je hem opstart kan je gewoon met alles verder gaan (dit werkt niet bij alle programma's, sommige crashen). Reageren
Yohan Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Nou daar was t niet voor en in slaapstand paused ie de downloads, dus slapen is geen optie.. Timed Shutdown werkt en doet wat ik wil, bedankt... Reageren
Blu3ice Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Drastische methode: steek tussen het stopcontact en de kabel van je pc zo'n timer die aanslaat en afslaat op een bepaald uur. Toch denk ik dat dit ten af te raden is: het kan schade veroorzaken aan je pc. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.