Argon Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 (bewerkt) Voor school moet ik een reclame spot maken voor hagelslag en we hebben iets gefilmd met ons groepje maar nu willen we graag dat er allemaal hagelslag door de lucht naar beneden valt. Maar ik zou niet weten hoe ik het moet doen. Ik heb al met Windows movie maker geprobeerd maar dat lukte niet en ook met een progama (Ulead VideoStudio 7 SE DVD) en daar lukte het half, de hagelslag die ik had gemaakt daar was de achtergrond in photoshop doorzichtig en in dat programa word die wit gekleurd. En als iemand nog een leuk muziekje weet dat vrolijk is om er als achtergrond op te zetten dan mag je dat hier ook zeggen. edit: We willen iets zonder tekst dus alleen maar muziek, we wouden zo iets klassiek van muziek (dum dum dum dum, dum .. dum enz. (misschien weten jullie nu wat ik bedoel maar ik denk het niet ) Bewerkt: 10 mei 2006 door juuldr Reageren
ViceAgent Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Heey Juul. Misschien heb je al ooit van 't programma Adobe Premiere gehoord, dat is een videobewerkingsprogramma van Adobe (Photoshop is niet hun enige product), het schijnt echt heel goed te zijn en gebruikersvriendelijk, ik heb er zelf helaas geen ervaring mee omdat ik me niet met videobewerking bezig houdt (ook niet voor school). Het programma kost eigenlijk geld, maar je kan zoals bij bijna alle producten van Adobe wel een 30-dagen trial downloaden, ik denk dat dat ongeveer genoeg is voor school, anders dan kun je altijd nog even download.com of google raadplegen, maar ik neem aan dat je dat al als eerste geprobeerd hebt. Reageren
Argon Geplaatst: 10 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Ben je zeker dat je het met dat programma kan, want ik kan echt niet veel meer downloaden en ik zou toch niet willen dat ik een weekje (of meer ) niet op gtaforum kan. Reageren
ViceAgent Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 Tsja, zeker is een groot woord omdat ik er zelf geen ervaring mee heb, maar ik weet wel dat er heel positief over gesproken wordt en dat deze software ook gebruikt wordt door sommige regisseurs. Verder zijn er ook een aantal reviews voor beschikbaar waaruit je toch ook wel een conclusie kan trekken. (Ik wist ook niet dat er behalve voor games, ook reviews zijn voor gewone software). Adobe kennende denk ik dat dit een zeer mooi, uitgebreid product is, en dat het je hiermee wel moet lukken, er zitten ook mogelijkheden in om er muziek overheen te laten draaien (dat klassieke deuntje bijvoorbeeld, ik snap wel welke je bedoelt). Kortom: ik denk dat het je hiermee wel moet lukken. Succes met je TV-spotje! Reageren
Argon Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Tsja, zeker is een groot woord omdat ik er zelf geen ervaring mee heb, maar ik weet wel dat er heel positief over gesproken wordt en dat deze software ook gebruikt wordt door sommige regisseurs. Verder zijn er ook een aantal reviews voor beschikbaar waaruit je toch ook wel een conclusie kan trekken. (Ik wist ook niet dat er behalve voor games, ook reviews zijn voor gewone software).Adobe kennende denk ik dat dit een zeer mooi, uitgebreid product is, en dat het je hiermee wel moet lukken, er zitten ook mogelijkheden in om er muziek overheen te laten draaien (dat klassieke deuntje bijvoorbeeld, ik snap wel welke je bedoelt). Kortom: ik denk dat het je hiermee wel moet lukken. Succes met je TV-spotje! Oke, dat lukt niet om te downloaden, hij download iets anders :? (dat programa om pdf's te lezen) Maar iemand van mijn klas zecht dat het ook met photoshop zou moeten gaan is dit waar, dus dat je de video kan importeren en het zo doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.